Aranżacja przestrzeni handlowej ma kluczowy wpływ na to, jak klienci postrzegają markę. Salon handlowy może wiele zyskać korzystając z wiedzy, jaką niesie visual merchandising. Podpowiadamy, na co warto zwrócić szczególną uwagę projektując wnętrze sklepu.
Specjaliści w dziedzinie shopfittingu i visual merchandisingu wymieniają często trzy formy, a zarazem obszary przeznaczone do aktywnej promocji sprzedaży i budowy pozytywnego wizerunku marki w sklepach stacjonarnych. Są to:
Firma Ergo Store oferuje klientom kompleksową obsługę w zakresie projektowania i aranżacji, poczynając od planowania strategii sprzedaży marki i usług koncepcyjnych, poprzez wizualizacje 3D, pozwalające w realistyczny sposób zobaczyć przyszły wygląd projektowanej przestrzeni, aż po szczegółowe projekty wykonawcze umożliwiające wierne odtworzenie zamysłu klienta w realnej przestrzeni.
Zdjęcie: Wikipedia/Creative Commons Licence
19.12.2024
Dzięki zaawansowanym rozwiązaniom, takim jak czujniki ruchu, ekrany dotykowe czy systemy RFID, inteligentne meble sklepowe umożliwiają interakcję z klientami oraz zbieranie danych o ich preferencjach zakupowych.
12.12.2024
Do długiej listy naszych produkcji dla grupy LPP na Bałkanach dołączyły sklepy Sinsay w dwóch bośniackich miejscowościach - Doboj i Vogosca.