01.09.2016
Aranżacja przestrzeni handlowej ma kluczowy wpływ na to, jak klienci postrzegają markę. Salon handlowy może wiele zyskać korzystając z wiedzy, jaką niesie visual merchandising. Podpowiadamy, na co warto zwrócić szczególną uwagę projektując wnętrze sklepu.
Specjaliści w dziedzinie shopfittingu i visual merchandisingu wymieniają często trzy formy, a zarazem obszary przeznaczone do aktywnej promocji sprzedaży i budowy pozytywnego wizerunku marki w sklepach stacjonarnych. Są to:
Firma Ergo Store oferuje klientom kompleksową obsługę w zakresie projektowania i aranżacji, poczynając od planowania strategii sprzedaży marki i usług koncepcyjnych, poprzez wizualizacje 3D, pozwalające w realistyczny sposób zobaczyć przyszły wygląd projektowanej przestrzeni, aż po szczegółowe projekty wykonawcze umożliwiające wierne odtworzenie zamysłu klienta w realnej przestrzeni.
Zdjęcie: Wikipedia/Creative Commons Licence
17.04.2025
Sklep, który potrafi dostosować się do oczekiwań różnych grup konsumentów, maksymalizuje swój potencjał sprzedażowy i buduje lojalność klientów. W artykule piszemy o różnych aspektach związanych z adaptowaniem przestrzeni do potrzeb różnorodnych grup konsumentów.
10.04.2025
Wybór firmy do produkcji sklepu stacjonarnego w 2025 roku to decyzja, która może wpłynąć na sukces całego przedsięwzięcia. Jak znaleźć partnera, który zapewni najwyższą jakość i sprawną realizację projektu? Sprawdź sześć czynników, które warto wziąć pod uwagę.