19.12.2019
Budapeszt to europejska stolica, w której często mamy okazję prowadzić projekty dla naszych klientów. Tym razem w stolicy Węgier przygotowaliśmy nowy sklep Levi’sa.
To sklep monobrandowy, który mieści się w centrum Corvin Plaza. Ta galeria handlowa zlokalizowana w centrum Pesztu, we wschodniej części węgierskiej stolicy. Właścicielem obiektu jest francuska grupa Klepierre. Na powierzchni 34 tys. m kw znajdziemy duży wybór sklepów i restauracji. Wśród najemców są inni nasi klienci – firma CCC, a także grupa LPP ze wszystkimi pięcioma markami ze swojego portfolio – Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp i House. W Corvin Plaza mieści się również sklep innej polskiej marki odzieżowej – Tatuum. Inni producenci prowadzący swoje sklepy w centrum to m.in. H&M, Orsay czy New Yorker.
Przygotowany przez nas sklep Levi’sa znajdziemy na poziomie 0 czterokondygnacyjnego centrum. Ekipa Ergo Store była odpowiedzialna za produkcję mebli, ich transport oraz montaż, który przeprowadziliśmy w ostatnich dniach listopada 2019 r. Zgodnie z obowiązującym projektem wnętrza salonów monobrandowych marki Levi’s, do wykonania mebli użyliśmy takich materiałów, jak drewno, sklejka, stal i szkło.
Nasza współpraca z marką Levi’s ma charakter długofalowy. W tym roku przygotowaliśmy już sklepy monobrandowe Levi’sa w Pradze, Kijowie i Odessie, Tbilisi i innych miastach. Inne formaty sklepów, które wykonujemy dla legendarnej amerykańskiej marki to shop-in-shopy i outlety, które w tym roku wyprodukowaliśmy już m.in. w Salonikach i Polgarze na Węgrzech. Ponadto dla amerykańskiej marki pracowaliśmy dotychczas w takich europejskich stolicach jak Rzym, Paryż, Bukareszt, Madryt, Tirana, Tbilisi i Warszawa. O kolejnych projektach będziemy informować.
24.04.2025
Marzec i kwiecień 2025 przyniosły kolejną serię produkcji Ergo Store dla marki More & More w Niemczech. Tym razem pracowaliśmy w miastach Bawarii i Dolnej Saksonii, takich jak Augsburg, czy Rosenheim.
17.04.2025
Sklep, który potrafi dostosować się do oczekiwań różnych grup konsumentów, maksymalizuje swój potencjał sprzedażowy i buduje lojalność klientów. W artykule piszemy o różnych aspektach związanych z adaptowaniem przestrzeni do potrzeb różnorodnych grup konsumentów.