Za nami kolejna w tym roku produkcja sklepu Sinsay w parku handlowym i jednocześnie kolejna na Bałkanach.
Sklep najmłodszej marki w grupie LPP przygotowaliśmy tym razem w Bosanskiej Krupie – niewielkim, liczącym ok. 30 tys. mieszkańców mieście, położonym w północno-zachodniej części Bośni i Hercegowiny, nad rzeką Una.
Właśnie w tym miejscu został niedawno wybudowany liczący 3 500 mkw park handlowy Elmont. Działa on w strefie ekonomicznej Pilana, gdzie na preferencyjnych warunkach działalność prowadzi 15 podmiotów. W ostatnich latach Bosanska Krupa przeżywa boom przemysłowy, a duża liczba inwestycji i nowych miejsc pracy stworzyły zapotrzebowanie na nowoczesny obiekt handlowy. Znakami rozpoznawczymi parku handlowego Elmont są m.in. duży parking, plac zabaw i pokój gier dla dzieci, a także nowocześnie wyposażona restauracja z ogromną przestrzenią i tarasem.
Specyfiką parków handlowych jest m.in. ograniczona oferta sklepów, dlatego dla marki Sinsay otwieranie nowych salonów w tego typu obiektach może być ciekawą perspektywą pod względem biznesowym. Ekspansja w parkach handlowych jest zresztą elementem strategii najszybciej rozwijającej się pod względem liczby nowych sklepów marki w grupie LPP.
Powierzchnia nowego sklepu Sinsay wynosi 870 m kw, a ekipa Ergo Store była odpowiedzialna za produkcję mebli, transport oraz montaż, który przeprowadziliśmy w dn. 4-9 sierpnia 2022 r. Sklep został otwarty 19 sierpnia.
Była to już kolejna w tym roku nasza produkcja dla marki Sinsay w parkach handlowych. Wcześniej przygotowywaliśmy takie sklepy m.in. w Serbii (Belgrad i Mladenovac) i Polsce (Legnica, Knurów i Puławy).
To również nasz kolejny w 2022 r. projekt dla grupy LPP na Bałkanach. Poprzednio pracowaliśmy m.in. w stolicy Bośni i Hercegowiny – Sarajewie, Chorwacji – Zagrzebiu, a także w mniejszych bośniackich miastach, jak Gracanica czy Zenica.
W czasie wielu lat współpracy z firmą LPP, produkowaliśmy dla niej sklepy również w takich krajach jak Węgry, Niemcy, Finlandia, Czechy, Rumunia i Bułgaria.
26.09.2024
Przestrzeń sklepu stacjonarnego to nie tylko miejsce sprzedaży produktów. To wizytówka marki, element budujący doświadczenia klientów oraz kluczowy czynnik wpływający na wyniki sprzedażowe.
19.09.2024
Wygląd i wyposażenie przestrzeni komercyjnych ulega w ostatnich latach znaczącym zmianom, które są odzwierciedleniem panujących obecnie trendów. Prześledźmy te zmiany na przykładzie marki odzieżowej Sinsay z portfolio naszego stałego klienta - grupy LPP.