Ergo Store przygotowało dwa nowe sklepy Sinsay w Bośni i Hercegowinie. Obydwa znajdują się w sieci centrów handlowych Belamionix.
Pierwszy – w miejscowości Srebrenik, został otwarty 6 października 2023 roku. Sklep o imponującej powierzchni 838 m2 oferuje klientom bogaty wybór ubrań, akcesoriów i artykułów domowych. Firma Ergo Store była odpowiedzialna za pełen zakres prac, począwszy od produkcji mebli po transport i montaż, który odbył się w dn. 22 – 27 września 2023 roku.
Sklep został zaprojektowany z dbałością o detale, aby zapewnić klientom komfortowe i przyjemne doświadczenie zakupowe. Choć projekt ten nie wyróżnia się żadnymi nietypowymi elementami, to został starannie dostosowany do potrzeb klientów i charakterystyki marki Sinsay.
Drugi sklep mieści się w centrum handlowym Belamionix w miejscowości Tuzla. Na powierzchni 754 m2, sklep ten oferuje bogaty wybór ubrań i akcesoriów. Ergo Store również tutaj odpowiadał za produkcję mebli, transport i montaż, który odbył się w dn. 29 września-4 października, a sklep został otwarty 16 listopada 2023 r.
Projekt sklepu utrzymany jest w standardowym stylu marki Sinsay, z dbałością o funkcjonalność i estetykę.
W Ergo Store, naszą pasją jest przekształcanie pomysłów w rzeczywistość. Od produkowania po montaż, nasze zespoły starannie dbają o każdy detal. Nasze podejście do produkcji sklepów to nie tylko umiejętność łączenia funkcjonalności z estetyką, ale także elastyczność w adaptacji do zmieniających się trendów.
Stajemy się nieodłączną częścią sukcesu każdej marki, którą obsługujemy. Umiejętność dostosowywania się do zmieniających się trendów oraz elastyczność w projektowaniu sklepów stanowią klucz do zadowolenia klientów.
Naszymi klientami były dotychczas m.in wszystkie marki LPP – Sinsay, Reserved House, Cropp, Mohito, amerykańska marka Dockers, Levi’s, kobieca marka More & More i wiele innych.
25.04.2024
Lista naszych projektów dla marki Dockers datowanych na 2024 r. powiększyła się o salon w centrum handlowym BAB2 we francuskim Anglet.
18.04.2024
Sklepy stacjonarne to dla marek zajmujących się e-commerce sposób na zwiększenie rozpoznawalności, a także możliwość zaoferowania bogatszego doświadczenia zakupowego w ramach sprzedaży wielokanałowej - omnichannel.