Home » Blog » Ergo Store przygotowało pięć nowych sklepów More & More w Austrii, Niemczech i Belgii

26.07.2023

Ergo Store przygotowało pięć nowych sklepów More & More w Austrii, Niemczech i Belgii

Sklepy typu SIS to nowoczesna koncepcja handlu detalicznego, w której różne marki wynajmują przestrzeń wewnątrz większego sklepu, tworząc swoje autonomiczne strefy sprzedażowe. Takie rozwiązania  przyczyniają się do tworzenia ciekawych i innowacyjnych doświadczeń zakupowych. Zadbaliśmy o to projektując sklepy dla marki More & More w Niemczech, Belgii oraz w Austrii. 

More & More w Austrii to sklep monobrandowy, a pozostałe punkty to typowe SIS-y. Jeden z nich, mimo skromnej powierzchni, robi wrażenie dzięki dużym przeszkleniom i widokowi na okoliczne wieżowce. Jak wyglądała produkcja sklepów? Przeczytacie poniżej. 

Czym różnią się sklepy SIS od monobrandowych?

Sklepy monobrandowe oraz sklepy typu SIS (Shop-in-Shop) to dwa popularne modele sprzedaży, które różnią się pod wieloma względami:

  • Wielomarkowość vs. jednomarkowość

Sklep typu SIS są miejscem, w którym znajdziemy różne marki, tworzące swoje autonomiczne strefy sprzedażowe. Sklep monobrandowy dedykowany jest jednej konkretnej marce i oferuje wyłącznie jej produkty.

  • Współdzielenie przestrzeni vs. autonomiczność  

W sklepie monobrandowym cała przestrzeń jest zaprojektowana w celu promowania i prezentacji konkretnej marki. W sklepie typu SIS, marka musi dostosować się do ogólnej przestrzeni. 

  • Zasięg i obecność

Sklepy typu SIS często znajdują się w większych sklepach, centrach handlowych lub galeriach, które mają już ustaloną bazę klientów i generują duży ruch. Dzięki temu marki obecne w sklepach typu SIS mogą skorzystać z istniejącej infrastruktury i potencjału klientów. Sklepy monobrandowe często mają własne, niezależne lokalizacje, które są specjalnie wybrane w celu promocji danej marki.

  • Elastyczność i personalizacja 

Sklepy typu SIS mogą być bardziej elastyczne w kwestii aranżacji przestrzeni i zmiany asortymentu. Każda marka w sklepie SIS ma niezależność w projektowaniu swojej strefy sprzedażowej, co pozwala na większą personalizację. Sklepy monobrandowe mają zazwyczaj jednolity wygląd i aranżację, które są zgodne z tożsamością i strategią konkretnej marki.

Sklepy monobrandowe są doskonałym narzędziem do budowania i utrzymania spójnego wizerunku marki. Projektowane w taki sposób, aby stworzyć wyjątkową atmosferę, która pobudza emocje klientów i wyróżnia się na tle konkurencji. Sklepy typu SIS, z drugiej strony, oferują różnorodność i elastyczność. W jednym miejscu klienci mogą znaleźć produkty wielu marek, co ułatwia im zakupy, szczególnie jeśli mają zróżnicowane preferencje lub potrzeby. Pozwalają również markom na współdzielenie kosztów najmu i infrastruktury, co może być korzystne z punktu widzenia biznesowego. Każda marka w sklepie SIS ma niezależność w projektowaniu swojej strefy sprzedażowej, co pozwala na większą personalizację przestrzeni i wyróżnienie się na tle innych marek.

Ostateczny wybór zależy od preferencji marki, celów biznesowych i oczekiwań klientów. Nasz klient, More & More różnicuje swoje punkty handlowe, stawiając raz na sklepy typu SIS, a innym razem na monobrandowe. 

Jak wyglądał proces realizacji sklepów More & More? 

Dla marki More & More przygotowaliśmy pięć nowych sklepów w Niemczech, Austrii oraz w Belgii. More & More w Austrii to sklep monobrandowy, o którym pisaliśmy już na naszym blogu

Pozostałe to SiS-y o powierzchni od 17 do 35 m2. Najmniejszy z nich to sklep w niemieckim mieście Fulda, gdzie nasza ekipa była odpowiedzialna za produkcję, transport i montaż, który przeprowadziliśmy 18 kwietnia br. Drugi co do wielkości jest SIS w sieci Heinemann w mieście Neuss w Niemczech – tu również odpowiadaliśmy za produkcję mebli, transport oraz montaż. Prace ekipy montażowej odbyły się 13 kwietnia. Kolejny wedle metrażu jest SiS w domu towarowym Aachener w Koblenz w Niemczech. Mimo niewielkiej powierzchni, sklep robi ogromne wrażenie dzięki dużym przeszkleniem i widokowi na okoliczne wieżowce. Największy shop-in-shop to More & More w sieci Inno, w mieście Leuven w Belgii. Liczy 35 m2 i w tym wypadku Ergo Store było odpowiedzialne za produkcję, transport oraz montaż. Prace odbyły się 27 czerwca 2023 roku. 

Projektowanie sklepów przez Ergo Store 

More & More to nasz stały klient, dla którego tylko w ostatnim czasie wyprodukowaliśmy kilka sklepów typu SIS w różnych miastach w Niemczech, sklepy w belgijskiej sieci Inno i wiele innych. 

Ergo Store posiada długoletnie doświadczenie w projektowaniu sklepów dla dużych, sieciowych  marek. Współpracowaliśmy m.in. z Reserved, Sinsay, Mohito, House, Cropp, CCC, Levi’s, Dockers, GANT, Palmers czy Etam. 

Skontaktuj się z nami





    Czytaj również

    testShopfitting i jego wpływ na sprzedaż w sklepie stacjonarnym
    zobacz więcej

    26.09.2024

    Shopfitting i jego wpływ na sprzedaż w sklepie stacjonarnym

    Przestrzeń sklepu stacjonarnego to nie tylko miejsce sprzedaży produktów. To wizytówka marki, element budujący doświadczenia klientów oraz kluczowy czynnik wpływający na wyniki sprzedażowe.

    testEwolucja przestrzeni komercyjnych na przykładzie marki Sinsay
    zobacz więcej

    19.09.2024

    Ewolucja przestrzeni komercyjnych na przykładzie marki Sinsay

    Wygląd i wyposażenie przestrzeni komercyjnych ulega w ostatnich latach znaczącym zmianom, które są odzwierciedleniem panujących obecnie trendów. Prześledźmy te zmiany na przykładzie marki odzieżowej Sinsay z portfolio naszego stałego klienta - grupy LPP.

    ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
    ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
    30-720 Kraków