W centrum handlowym Königsbau Passagen nasz klient zdecydował się otworzyć sklep monobrandowy – format handlowy, po który sięga stosunkowo rzadko.
Sklep monobrandowy poświęcony jest w całości produktom jednej marki. W ten sposób zwiększa lojalność klientów, a jednocześnie umożliwia marce pełną kontrolę nad elementami takimi jak wystrój sklepu, obsługa klienta, doświadczenie zakupowe i atmosfera. Mimo oczywistych zalet tego rozwiązania handlowego, każda marka przed podjęciem decyzji o otwarciu sklepu monobrandowego, powinna przemyśleć swoją strategię i ocenić, czy jest to najlepsze rozwiązanie w kontekście jej celów i rynkowych warunków.
Nasz stały klient, marka odzieżowa More & More, częściej decyduje się na inny format sklepu – shop-in-shop. W 2023 r. wyprodukowaliśmy dla More & More łącznie kilkadziesiąt takich sklepów w różnych niemieckich miastach. We wrześniu ub. roku mieliśmy jednak okazję pracować przy innym formacie handlowym – sklepie monobrandowym. Przygotowaliśmy go w centrum handlowym Königsbau Passagen w Stuttgarcie – jednym z największych niemieckich miast, kolebce niemieckiego przemysłu motoryzacyjnego, stolicy kraju związkowego Badenia-Wirtembergia.
Centrum handlowe Königsbau Passagen zlokalizowane jest przy ulicy Königstraße w centrum miasta. Takie usytuowanie to niewątpliwie atut miejsca, przyciągającego klientów bogatą ofertą sklepów i restauracji. Marki odzieżowe obecne w centrum to m.in. kierowana do kobiet, działająca na niemieckim i austriackim rynku, Zero, czy specjalizująca się w produkcji koszul i swetrów, Olymp.
Sklep monobrandowy More & More o powierzchni 136 m kw. dołączył do oferty Königsbau Passagen w połowie września. Nasza firma była odpowiedzialna za produkcję mebli sklepowych oraz transport.
Sklep jest oparty o koncept, który po raz pierwszy wdrożyliśmy przygotowując flagowy salon marki we Frankfurcie. Oparty jest na stonowanych barwach, a jego charakterystycznym elementem są stalowe meble pomalowane lakierem w kolorze złoto – transparentnym.
Marka odzieżowa More & More to nasz stały klient, dla którego wykonujemy różne formaty sklepów – najczęściej shop-in-shopy, ale również sklepy monobrandowe i showroomy. Dotychczas dla niemieckiej firmy pracowaliśmy na jej macierzystym rynku, a także w krajach takich jak Belgia, Szwajcaria, Finlandia i Kuwejt. Oprócz sklepów, przygotowywaliśmy też kilkukrotnie stoiska na targi modowe Panorama Berlin.
21.11.2024
Trwałe, dobrze zaprojektowane meble to nie tylko praktyczne korzyści, ale również element budujący wizerunek marki. Jak zatem zadbać o to, by meble do sklepu lub biura zachowały świetny wygląd i funkcjonalność przez długie lata?
14.11.2024
Dzięki naszej długoletniej współpracy z LPP, mieliśmy okazję obserwować i uczestniczyć w ewolucji konceptu sklepów Reserved. W artykule przyjrzymy się, jak zmieniały się sklepy marki na przestrzeni lat i jakie elementy miały wpływ na ich obecny wygląd.