Home » Blog » Ergo Store przygotowało salon Sinsay w Galerii Odyseja w Brzesku

29.04.2021

Ergo Store przygotowało salon Sinsay w Galerii Odyseja w Brzesku

Kolejna produkcja dla marki Sinsay z portfolio grupy LPP zakończona. Tym razem był to salon w nowo wybudowanej Galerii Odyseja w Brzesku.

Ten nowy obiekt handlowy w Małopolsce mieści się blisko centrum Brzeska, a częścią kompleksu jest również dworzec autobusowy. Wśród pierwszych najemców znalazły się takie marki jak Smyk, CCC, czy Reporter Young. Galeria Odyseja wyróżnia się nowoczesnymi rozwiązaniami przyjaznymi dla środowiska. Budynek zasilany jest zieloną energią z pięciuset paneli słonecznych, na terenie centrum znajduje się stacja ładowania pojazdów elektrycznych, a specjalna linia autobusów elektrycznych łączy galerię z dworcem kolejowym.

Przygotowany przez Ergo Store salon Sinsay został otwarty, podobnie jak całe centrum, 26 kwietnia.  Nasza ekipa była odpowiedzialna za produkcję mebli sklepowych, transport oraz montaż, który zakończyliśmy 16 kwietnia. Salon imponuje swoją powierzchnią, która wynosi aż 1 350 m kw. To wystarczająca ilość przestrzeni na wyeksponowanie damskiej i męskiej kolekcji marki, ubrań dla dzieci, a także dodatków wnętrzarskich. 

Przypomnijmy, że Sinsay to druga pod względem popularności marka z portfolio grupy LPP, która przeszła niedawno repozycjonowanie. Po zmianie, jej oferta nie już kierowana wyłącznie do młodzieży, ale do całych rodzin. Zgodnie z aktualnym konceptem wnętrz, sklepy Sinsay są przestronne i jasne. 

Produkcja sklepów stacjonarnych dla grupy LPP

Sklep w Brzesku to nasza kolejna w ostatnich miesiącach produkcja dla brandu z portfolio grupy LPP. W trudnym czasie pandemii przygotowaliśmy sklepy Sinsay m.in. we Wrocławiu, dwukrotnie w Krakowie, a także w Bytomiu, Częstochowie i Chorzowie, a poza granicami Polski  – m.in. w Moskwie, Woroneżu, Niżniewartowsku w Rosji, czy Żylinie na Słowacji. Trójmiejska firma LPP to nasz stały klient, z którym współpracujemy od lat, a efektem są sklepy przygotowane przez nas w takich krajach jak m.in. Rosja, Niemcy, Serbia, Słowacja, Czechy, Finlandia, Bułgaria, Węgry, a także Zjednoczone Emiraty Arabskie

 

Czytaj również

test
zobacz więcej

11.05.2021

8 pomysłów na wiosenną aranżację witryny sklepowej

Visual merchandising to dziedzina, która ma niebagatelny wpływ na handel detaliczny. Jesteśmy bowiem wzrokowcami i zanim staniemy przy kasie by sfinalizować zakup, „kupujemy oczami”. Dlatego tak ważna jest aranżacja witryny sklepowej. Zmiany pór roku to zaś idealna okazja do odświeżenia frontu sklep

testShopper marketing – jak wpływać na decyzje klienta sklepu stacjonarnego?
zobacz więcej

21.04.2021

Shopper marketing – jak wpływać na decyzje klienta sklepu stacjonarnego?

Shopper marketing to działania prowadzone wobec klienta przed podjęciem przez niego decyzji o zakupie. Jest komplementarny wobec marketingu sensorycznego, który oddziałuje na podświadomość klientów oraz ich zmysły. Celem shopper marketingu jest przekształcenie konsumenta w shoppera, przy jednoczesny

ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
30-720 Kraków

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies dla prawidłowego działania oraz do celów analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Klikając przycisk „AKCEPTUJĘ” lub kontynuując korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażają Państwo na to zgodę. Korzystanie ze strony internetowej bez zmiany ustawień dotyczących tych plików oznacza, że będą one zamieszczane automatycznie w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień dotyczących cookies mogą Państwo dokonać w swojej przeglądarce internetowej.
Szczegóły znajdą Państwo w naszej polityce prywatności.