Kolejna produkcja dla marki Sinsay z portfolio grupy LPP zakończona. Tym razem był to salon w nowo wybudowanej Galerii Odyseja w Brzesku.
Ten nowy obiekt handlowy w Małopolsce mieści się blisko centrum Brzeska, a częścią kompleksu jest również dworzec autobusowy. Wśród pierwszych najemców znalazły się takie marki jak Smyk, CCC, czy Reporter Young. Galeria Odyseja wyróżnia się nowoczesnymi rozwiązaniami przyjaznymi dla środowiska. Budynek zasilany jest zieloną energią z pięciuset paneli słonecznych, na terenie centrum znajduje się stacja ładowania pojazdów elektrycznych, a specjalna linia autobusów elektrycznych łączy galerię z dworcem kolejowym.
Przygotowany przez Ergo Store salon Sinsay został otwarty, podobnie jak całe centrum, 26 kwietnia. Nasza ekipa była odpowiedzialna za produkcję mebli sklepowych, transport oraz montaż, który zakończyliśmy 16 kwietnia. Salon imponuje swoją powierzchnią, która wynosi aż 1 350 m kw. To wystarczająca ilość przestrzeni na wyeksponowanie damskiej i męskiej kolekcji marki, ubrań dla dzieci, a także dodatków wnętrzarskich.
Przypomnijmy, że Sinsay to druga pod względem popularności marka z portfolio grupy LPP, która przeszła niedawno repozycjonowanie. Po zmianie, jej oferta nie już kierowana wyłącznie do młodzieży, ale do całych rodzin. Zgodnie z aktualnym konceptem wnętrz, sklepy Sinsay są przestronne i jasne.
Sklep w Brzesku to nasza kolejna w ostatnich miesiącach produkcja dla brandu z portfolio grupy LPP. W trudnym czasie pandemii przygotowaliśmy sklepy Sinsay m.in. we Wrocławiu, dwukrotnie w Krakowie, a także w Bytomiu, Częstochowie i Chorzowie, a poza granicami Polski – m.in. w Moskwie, Woroneżu, Niżniewartowsku w Rosji, czy Żylinie na Słowacji. Trójmiejska firma LPP to nasz stały klient, z którym współpracujemy od lat, a efektem są sklepy przygotowane przez nas w takich krajach jak m.in. Rosja, Niemcy, Serbia, Słowacja, Czechy, Finlandia, Bułgaria, Węgry, a także Zjednoczone Emiraty Arabskie
25.04.2024
Lista naszych projektów dla marki Dockers datowanych na 2024 r. powiększyła się o salon w centrum handlowym BAB2 we francuskim Anglet.
18.04.2024
Sklepy stacjonarne to dla marek zajmujących się e-commerce sposób na zwiększenie rozpoznawalności, a także możliwość zaoferowania bogatszego doświadczenia zakupowego w ramach sprzedaży wielokanałowej - omnichannel.