Sklepy marek z grupy LPP stają się coraz bardziej popularne poza granicami Polski. Po raz kolejny wyprodukowaliśmy nowe punkty handlowe dla dwóch młodzieżowych brandów trójmiejskiej firmy – Cropp i House, tym razem w bułgarskim mieście Sofia.
Sofia to stolica oraz największe miasto Bułgarii, gdzie zapotrzebowania konsumenckie stale rosną. Ze względu na walory turystyczne, Sofia jest licznie odwiedzana przez gości z Europy i świata. Położona jest w zachodniej części Bułgarii, w śródgórskiej kotlinie, u stóp masywu Witoszy, nad rzeką Bojanską.
The Mall to najpopularniejsze i największe centrum handlowe na Bałkanach. To właśnie tam wyprodukowaliśmy nowe sklepy Cropp i House. Zaprojektowane przez nas punkty sprzedażowe znajdują się w sąsiedztwie znanych marek, takich jak np. Adidas, CCC, Top Shop, Douglas, Hugo Boss, Guess i wiele innych.
Równolegle pracowaliśmy nad produkcją sklepów Cropp i House. Pierwszy z nich ma powierzchnię 474 mkw, a drugi 514 mkw. W zakres pracy Ergo Store wchodziła produkcja wyposażenia sklepów, transport oraz montaż. Prace montażowe w Sofii trwały od 13 do 22 września 2021 roku. Oficjalne otwarcie odbyło się 30 września.
Marki Cropp i House od lat istnieją obok siebie, a ich popularność stale rośnie. Ich asortyment jest przeznaczony głównie dla młodzieży. Ubrania oraz akcesoria jakie znajdziemy w sklepach charakteryzuje luźny i nowoczesny styl.
Z grupą LPP stale współpracujemy przy produkcji sklepów w Polsce jak i za granicą. Dotychczas Ergo Store przygotowało sklepy LPP w takich krajach jak Rosja, Niemcy, Węgry, Czechy, Serbia, Rumunia, Finlandia czy Bośnia i Hercegowina. Tylko w 2021 roku przygotowaliśmy m.in. sklepy czterech marek LPP w Rosji, salon Cropp w Togliatti czy sklepy Cropp i House na Białorusi.
21.11.2024
Trwałe, dobrze zaprojektowane meble to nie tylko praktyczne korzyści, ale również element budujący wizerunek marki. Jak zatem zadbać o to, by meble do sklepu lub biura zachowały świetny wygląd i funkcjonalność przez długie lata?
14.11.2024
Dzięki naszej długoletniej współpracy z LPP, mieliśmy okazję obserwować i uczestniczyć w ewolucji konceptu sklepów Reserved. W artykule przyjrzymy się, jak zmieniały się sklepy marki na przestrzeni lat i jakie elementy miały wpływ na ich obecny wygląd.