Za nami trzy produkcje dla amerykańskiej marki Dockers w największych miastach Hiszpanii.
Wspólnym elementem wszystkich realizacji jest format sklepów – to outlety. Sklepy, gdzie sprzedawana jest odzież, która z różnych powodów nie znalazła swoich nabywców w tzw. pierwszym obiegu. Tym co wyróżnia outlety jest cena i jakość – możemy w nich kupić produkt bardzo wysokiej jakości w atrakcyjnej cenie.
Dwa nowe sklepy znajdują się Madrycie, jeden w DFO San Sebastián de los Reyes, a drugi w DFO Getafe. Madryt to stolica oraz największe miasto w Hiszpanii, położone w środkowej części kraju. Jest to drugie co do wielkości miasto Unii Europejskiej (po Berlinie) oraz drugi co do wielkości obszar miejski w UE (po Paryżu). To główne centrum finansowo-biznesowe w Hiszpanii.
Outlet, który przygotowaliśmy w DFO San Sebastián zajmuje 115 m kw, z kolei ten w DFO Getafe jest niewiele mniejszy i zajmuje 93 m kw. W obu przypadkach nasza ekipa była odpowiedzialna za produkcję mebli, transport oraz montaż. Prace nad pierwszym sklepem trwały od 26 do 27 września 2022 r. Otwarcie nastąpiło 29 września. Drugi sklep montowaliśmy od 14 do 15 listopada 2022 r., sklep otwarto 17 listopada.
Wszystkie realizacje znajdują się w sieci handlowej oferującej głównie produkty “outletowe” – The Style Outlets, działającej w pięciu krajach – w Hiszpanii, Niemczech, Holandii, Francji oraz we Włoszech.
Sklep w Barcelonie to również outlet zlokalizowany w DFO Viladecans, będącym częścią The Style Outlets. Sklep zajmuje powierzchnię aż 122 m kw., a nasza ekipa była odpowiedzialna za produkcję mebli, transport oraz montaż. Prace trwały od 22 do 23 września 2022 r., sklep otwarto 24 września.
Wszystkie trzy nowe salony Dockers zostały zaprojektowane zgodnie z nowym konceptem „California Cool”, w którym zastosowano naturalne i ekologiczne materiały, jaśniejsze kolory. Nienasycone, duże grafiki ścienne inspirowane słoneczną Kalifornią zastąpiły bardziej konwencjonalną paletę materiałów i kolorów.
Z marką Dockers pracujemy od lat, przygotowując m.in. sklepy we Francji, w tym w Paryżu, czy w Hiszpanii, w tym kilkukrotnie w Barcelonie.
21.11.2024
Trwałe, dobrze zaprojektowane meble to nie tylko praktyczne korzyści, ale również element budujący wizerunek marki. Jak zatem zadbać o to, by meble do sklepu lub biura zachowały świetny wygląd i funkcjonalność przez długie lata?
14.11.2024
Dzięki naszej długoletniej współpracy z LPP, mieliśmy okazję obserwować i uczestniczyć w ewolucji konceptu sklepów Reserved. W artykule przyjrzymy się, jak zmieniały się sklepy marki na przestrzeni lat i jakie elementy miały wpływ na ich obecny wygląd.