Home » Blog » Ewolucja przestrzeni komercyjnych na przykładzie marki Sinsay

19.09.2024

Ewolucja przestrzeni komercyjnych na przykładzie marki Sinsay

Wygląd i wyposażenie przestrzeni komercyjnych ulega w ostatnich latach znaczącym zmianom, które są odzwierciedleniem panujących obecnie trendów. Prześledźmy te zmiany na przykładzie marki odzieżowej Sinsay z portfolio naszego stałego klienta – grupy LPP.

Wygląd i wyposażenie przestrzeni komercyjnych – jakie zmiany obserwujemy 

Coraz większy nacisk kładzie się dziś na elastyczność i multifunkcjonalność mebli. Rośnie popularność zrównoważonego designu, który obejmuje wykorzystanie ekologicznych materiałów i technologii energooszczędnych, co jest odpowiedzią na rosnącą świadomość ekologiczną. Kolejnym istotnym trendem jest integracja nowych technologii, takich jak systemy inteligentnego zarządzania przestrzenią, które umożliwiają lepszą organizację pracy załogi sklepu, a także zwiększają komfort klientów. 

Ewolucja salonów Sinsay 

Właściciel marki Sinsay, trójmiejska firma LPP, to nasz stały klient, dla którego na przestrzeni lat prowadziliśmy projekty w takich krajach jak Wielka Brytania, Węgry, Niemcy, Rumunia, Finlandia, Grecja, Bułgaria, Chorwacja, Bośnia i Hercegowina, Serbia, Czechy, Słowacja i Polska.

Spośród swoich pięciu marek, Grupa LPP otwiera najwięcej nowych sklepów właśnie pod szyldem Sinsay, co znajduje odzwierciedlenie w projektach prowadzonych przez naszą firmę. Ergo Store wyprodukowało salony Sinsay już niemal w całej Europie, a od 2022 r. szczególnie intensywnie pracujemy dla tej marki na Bałkanach, przygotowując nowe sklepy w Serbii, Bośni i Hercegowinie, czy Chorwacji.   

Sinsay to najmłodsza marka w portfolio LPP. Zadebiutowała w 2013 roku, dziś jest obecna na 21 rynkach z siecią ponad 900 salonów stacjonarnych i sklepem online.

Początkowo kierowała swoją ofertę przede wszystkim do nastolatek. Znalazło to  odzwierciedlenie w koncepcie wnętrz. Sklepy były mniejsze niż dziś, liczyły zwykle 300-500 mkw, a młode klientki przyciągały m.in. intensywną kolorystyką wnętrz oraz kolekcji ubrań. Warto zaznaczyć, że Ergo Store produkuje sklepy Sinsay od początku istnienia marki – już w 2013 r. wyposażyliśmy w meble 16 sklepów Sinsay, m.in. salon w Galerii Bronowice

Marka Sinsay szybko się rozwijała, co po kilku latach zaowocowało zmianą grupy docelowej, a także konceptu wnętrz salonów. Ergo Store wdrożyło go po raz pierwszy w 2018 r. przygotowując salon Sinsay w Jankach pod Warszawą. Sklepy  zwiększyły swoją powierzchnię nawet do ok. 1500-1600 mkw, a adresatem kolekcji stały się całe rodziny. W przestronnych sklepach znalazło się zatem miejsce na produkty dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Bogata oferta została zrównoważona nie tylko przestronnym wnętrzem, ale również neutralnymi kolorami – dominująca stała się biel, a wiodącym materiałem – stal, uzupełniona dodatkami wykonanymi z drewna bukowego i sklejki.

Ciężkie i często trudne w montażu meble zostały zastąpione lekkimi, modułowymi konstrukcjami. Obecnie meble Sinsay są ujednolicone i zoptymalizowane. Zakupy są bardziej komfortowe dzięki nowoczesnym, interaktywnym rozwiązaniom oraz przestronnym przymierzalniom.

Marka Sinsay idzie zatem z duchem czasu, dostosowując projekty sklepów do zmieniających się uwarunkowań. Ergo Store ma możliwość aktywnie uczestniczyć w tym procesie przygotowując nowe sklepy stacjonarne pod tym szyldem. Rok 2024 to dla nas kolejny rok intensywnej pracy dla najmłodszej marki w grupie LPP.

Skontaktuj się z nami





    Czytaj również

    testShopfitting i jego wpływ na sprzedaż w sklepie stacjonarnym
    zobacz więcej

    26.09.2024

    Shopfitting i jego wpływ na sprzedaż w sklepie stacjonarnym

    Przestrzeń sklepu stacjonarnego to nie tylko miejsce sprzedaży produktów. To wizytówka marki, element budujący doświadczenia klientów oraz kluczowy czynnik wpływający na wyniki sprzedażowe.

    testErgo Store wyprodukowało sklep Mohito w Dubrowniku
    zobacz więcej

    12.09.2024

    Ergo Store wyprodukowało sklep Mohito w Dubrowniku

    Dubrownik - jedno z najpiękniejszych miast w Europie i nowy sklep Mohito - najbardziej kobiecej marki w portfolio grupy LPP. Latem 2024 r. wyprodukowaliśmy dla trójmiejskiej firmy kolejny sklep w Chorwacji. 

    ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
    ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
    30-720 Kraków