24.04.2025
Marzec i kwiecień 2025 przyniosły kolejną serię produkcji Ergo Store dla marki More & More w Niemczech. Tym razem pracowaliśmy w miastach Bawarii i Dolnej Saksonii, takich jak Augsburg, czy Rosenheim.
Podobnie jak w przypadku produkcji ze stycznia i lutego, wszystkie przygotowane przez nas sklepy to shop-in-shopy, których powierzchnia wynosi od 28 (sklep w Luneburg) do 43 m kw. (Augsburg).
Nasz zespół zajmował się produkcją mebli sklepowych i elementów wyposażenia, a także transportem mebli do każdej lokalizacji oraz montażem na miejscu. Prace montażowe prowadziliśmy pomiędzy 11 marca (sklep w Mühldorf), a 14 kwietnia 2025 (Hameln).
Łącznie pracowaliśmy w sześciu miastach – oprócz wymienionych, były to również Rosenheim i Rodental. W przypadku trzech lokalizacji (Mühldorf, Augsburg, Rosenheim), przygotowane przez nas shop-in-shopy działają w ramach sklepów odzieżowych Modepark Röther – niemieckiej sieci, oferującej bogaty wybór ubrań dla kobiet, mężczyzn i dzieci, sprzedawanych zarówno pod marką własną, jak i cenionych producentów.
Sklep More & More w Rodental powstał z kolei w ramach współpracy z siecią Schuh Mücke – jedną z największych i najbardziej rozpoznawalnych firm detalicznych w branży obuwniczo-modowej w Bawarii. Punkt w Lüneburgu funkcjonuje pod szyldem sieci Galeria, a lokalizacja w Hameln stanowi integralną część domu towarowego Wellner.
W sklepach More & More dominują jasne, neutralne kolory, które tworzą spokojną i elegancką atmosferę. Charakterystycznym elementem konceptu jest złoto-transparentny lakier na stalowych elementach konstrukcyjnych, co nadaje wnętrzom lekkości i subtelnego luksusu.
Opisane produkcje były kolejną serią sklepów, które dla More & More przygotowaliśmy w Niemczech. W styczniu i lutym dla niemieckiej marki wyprodukowaliśmy jedenaście shop-in-shopów, a podobne projekty prowadziliśmy też m.in. latem i jesienią 2024 r.
More & More to nasz stały klient, dla którego, oprócz Niemiec, wykonywaliśmy już shop-in-shopy również m.in. w Szwajcarii i Belgii.
Na liście naszych produkcji dla niemieckiej marki znajdują się też inne formaty sklepów – showroomy (przygotowywaliśmy je m.in w Salzburgu, Hamburgu czy Helsinkach), sklepy monobrandowe (np. w Graz i we Frankfurcie) i outelty (Ochtrup).
17.04.2025
Sklep, który potrafi dostosować się do oczekiwań różnych grup konsumentów, maksymalizuje swój potencjał sprzedażowy i buduje lojalność klientów. W artykule piszemy o różnych aspektach związanych z adaptowaniem przestrzeni do potrzeb różnorodnych grup konsumentów.
10.04.2025
Wybór firmy do produkcji sklepu stacjonarnego w 2025 roku to decyzja, która może wpłynąć na sukces całego przedsięwzięcia. Jak znaleźć partnera, który zapewni najwyższą jakość i sprawną realizację projektu? Sprawdź sześć czynników, które warto wziąć pod uwagę.