Showroom More & More w Salzburgu to kolejny sklep wyprodukowany przez Ergo Store na terenie Austrii.
Showroom to typ przestrzeni handlowej, w której klient traktowany jest bardziej jako gość. To sklep stacjonarny z modną, luksusową odzieżą lub galanterią. Od tradycyjnego sklepu wyróżnia się również domowym wnętrzem, ilość eksponowanych ubrań jest ograniczona przez co przypomina bardziej prywatną garderobę.
Przygotowany przez nas nowy sklep stacjonarny dla More & More zlokalizowany jest w Fashion Palais w Salzburgu. Fashion Palais to nowoczesny obiekt, w którym znajdziemy sklepy międzynarodowych marek modowych takich jak np. Joop, Liu Jo, Simplicity, StreetOne i wiele innych. Projekt wnętrz oparty jest na indywidualnych pomysłach najemców. Różnorodne koncepcje pomieszczeń umożliwiają realizację wszelkich życzeń w zakresie wyposażenia wnętrz i designu. Pozwala to na efektywne wykorzystanie powierzchni.
W zakres prac Ergo Store przy realizacji sklepu More&More wchodziła produkcja mebli sklepowych oraz transport. Montaż odbył się 25 września 2021 roku. Powierzchnia nowo wyprodukowanego sklepu to 140 mkw. Do przygotowania showroomu zostały użyte materiały, które uwzględnia obowiązujący od 2020 r. koncept wnętrz marki, który szczegółowo omówiliśmy już na naszym blogu. Charakterystycznym akcentem nowego showroomu jest strefa konferencyjna, która stanowi element ocieplenia wizerunku. Stół i krzesła zostały wyprodukowane przez Ergo Store.
Z marką More & More współpracujemy od lat, przygotowując projekty zarówno w Europie, jak i na Bliskim Wschodzie. Spośród ostatnich produkcji warto wymienić m.in. flagowy salon More & More we Frankfurcie, sklep w Kuwejcie, shop-in-shopy m.in. w Szwajcarii, Belgii, showroom w Helsinkach w Finlandii, a także stoiska przygotowywane na popularne targi modowe Panorama Berlin.
25.04.2024
Lista naszych projektów dla marki Dockers datowanych na 2024 r. powiększyła się o salon w centrum handlowym BAB2 we francuskim Anglet.
18.04.2024
Sklepy stacjonarne to dla marek zajmujących się e-commerce sposób na zwiększenie rozpoznawalności, a także możliwość zaoferowania bogatszego doświadczenia zakupowego w ramach sprzedaży wielokanałowej - omnichannel.