30.03.2023
Salon niemieckiej marki odzieżowej przygotowaliśmy tym razem w mieście Aschaffenburg w Bawarii. To pierwszy sklep monobrandowy More & More wykonany przez naszą firmę po dłuższej przerwie.
Nasza współpraca z More & More w ostatnich miesiącach przebiega bardzo intensywnie. Tylko w lutym 2023 r. przygotowaliśmy sześć nowych sklepów marki w Niemczech. Te punkty handlowe, podobnie jak inne produkcje z 2022 i 2023 r. to shop-in-shopy – sklepy przygotowane na powierzchni handlowej innego detalisty.
Produkcja w Aschaffenburg to natomiast sklep monobrandowy, w którym cała powierzchnia przeznaczona jest na produkty jednej marki. Choć tego typu sklepy przygotowujemy dla naszych klientów bardzo często, w przypadku More & More nastąpiło to po ok. dwóch latach przerwy, kiedy to koncentrowaliśmy się na produkcji shop-in-shopów tej marki.
Aschaffenburg to liczące ok. 70 tys. mieszkańców miasto w Bawarii, z długą, sięgającą V wieku historią. Wyprodukowany przez nas sklep More & More znajdziemy pod adresem Herstellstaße 25 – to handlowa ulica w centrum miasta, chętnie odwiedzana przez mieszkańców. Salon o powierzchni 126 mkw został otwarty 9 marca 2023 r. Nasz zespół zajmował się produkcją mebli i transportem. Sklep został przygotowany zgodnie z nowym konceptem marki, w którym dominują stonowane kolory oraz nowoczesny wystrój.
Specjalizująca się w produkcji ubrań dla kobiet, niemiecka marka More & More to nasz stały klient, dla której dotychczas prowadziliśmy projekty na jej macierzystym rynku, a także w takich krajach jak Belgia, Szwajcaria, Finlandia czy Kuwejt.
24.04.2025
Marzec i kwiecień 2025 przyniosły kolejną serię produkcji Ergo Store dla marki More & More w Niemczech. Tym razem pracowaliśmy w miastach Bawarii i Dolnej Saksonii, takich jak Augsburg, czy Rosenheim.
17.04.2025
Sklep, który potrafi dostosować się do oczekiwań różnych grup konsumentów, maksymalizuje swój potencjał sprzedażowy i buduje lojalność klientów. W artykule piszemy o różnych aspektach związanych z adaptowaniem przestrzeni do potrzeb różnorodnych grup konsumentów.