24.08.2021
Butik More & More w Gütersloh to kolejny sklep typu SIS wyprodukowany przez nas dla tej marki w Niemczech.
SIS to tzw. shop-in-shop, czyli sklep w sklepie. To rozwiązanie handlowe, które nie wymaga tak dużego nakładu finansowego jak otwarcie sklepu monobrandowego. Pozwala na sprzedaż produktów danej marki w sklepie z produktami innej marki, o zbliżonym charakterze. To świetny sposób na zwiększenie sprzedaży oraz wzrost rozpoznawalności marki.
Przygotowany przez nas nowy sklep stacjonarny More & More zlokalizowany jest w centrum handlowym SiNN przy ulicy Berliner Str. 21 w Gütersloh. SiNN to nowo otwarta galeria w zachodnich Niemczech. Zajmuje powierzchnię 4 400 mkw. Dom towarowy oferuje różnorodny wybór marek w tym także ekskluzywnych tj. Hugo Boss, Esprit, Joop, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Tom Tailor i wiele innych.
W zakres prac Ergo Store przy produkcji sklepu More & More wchodziła produkcja mebli sklepowych, transport oraz montaż. Nasi montażyści ukończyli prace 6 lipca 2021 roku. Powierzchnia nowo wyprodukowanego sklepu to 22,5 m kw.
More & More to marka specjalizująca się w modzie damskiej. Jest wyrazem miłości i pasji do mody. Charakteryzują ją styl boho, lekkie, zwiewne i romantyczne stylizacje. Boho to kolory ziemi, to wszystko co ściśle wiąże się z naturą. Marka kieruje swoje produkty dla kobiet, które nie boją się wyrażać swojego prawdziwego ja. Docelowa klientka to silna, niezależna ale i delikatna kobieta. Dlatego przestrzenie handlowe More & More są stonowane, delikatne ale z akcentami w postaci wyrazistych materiałów i kolorów. Wnętrze utrzymane jest w jasnych barwach – króluje beż, biel, szarość. Meble sklepowe mają ciemne kolory, które nadają silnego wyrazu ekspozycji. Ponadto ich „moc” wydobywa się z mocno zgeometryzowanych form. W jasnym wnętrzu za akcent kolorystyczny posłużył czarny marmur. Elegancji dodają pozłacane wieszaki podkreślające dodatkowo „kobiecość” sklepu.
Z marką More & More współpracujemy od lat, przygotowaliśmy m.in. serię sklepów w Niemczech, shop-in-shopy m.in. w Szwajcarii, Belgii a także regularnie stoiska na popularne targi modowe Panorama Berlin.
29.05.2025
Sklep stacjonarny powinien zapewnić dziś bogate doświadczenie zakupowe, wykraczające poza zwyczajny kontakt z produktami. W takim sklepie meble przestają być jedynie funkcjonalnymi elementami ekspozycji - stają się multisensorycznymi punktami kontaktu z marką, angażującymi wszystkie zmysły klientów.
22.05.2025
W erze popularności zakupów online, fizyczne sklepy przechodzą zmiany. Jednym z kierunków jest ewolucja w kierunku przestrzeni społecznych, gdzie klienci mogą się spotykać i nawiązywać relacje. Ten trend wymaga zupełnie nowego podejścia do projektowania mebli sklepowych i elementów wyposażenia.