27.02.2025
Lista naszych realizacji dla marki Sinsay z grupy LPP powiększyła się o kolejne sklepy. Nowe produkcje znajdziemy w Słowenii i Serbii.
Obydwa przygotowane przez nas salony to realizacje z kategorii produkcji mebli sklepowych dla parków handlowych. Sklep w Słowenii znajdziemy w Trbovlje – liczącym kilkanaście tysięcy mieszkańców, mieście, położonym ok. 60 km od stolicy kraju, Lublany. W parku NAMA, oprócz sklepu Sinsay, działa również m.in. niemiecki dyskont odzieżowy NKD, czy drogeria DM.
Sklep Sinsay, który mieliśmy przyjemność przygotować, znajduje się na drugiej kondygnacji parku handlowego i ma 620 mkw powierzchni. Nasza firma zajmowała się produkcją mebli sklepowych i elementów wyposażenia. Przygotowaliśmy zarówno zabudowy ścienne, jak i meble wolnostojące, a następnie w dn. 4-10 grudnia 2024 r. przeprowadziliśmy montaż. Sklep został otwarty 19 grudnia.
Dokładnie tydzień wcześniej, pierwsi klienci pojawili się w drugim wyprodukowanym przez nas sklepie Sinsay – w Nest Retail Park, w Prokuplje. To jedyny park handlowy w tym ok. 30-tysięcznym serbskim mieście. Powierzchnia przestronnego salonu wynosi 872 mkw. Nasza firma zajmowała się produkcją mebli sklepowych, a także montażem, który prowadziliśmy na przełomie listopada i grudnia 2024 r.
Ergo Store ma w swoim portfolio produkcje w parkach handlowych, przeprowadzone dla dużych marek odzieżowych. Często były to produkcje dla marki Sinsay, które prowadziliśmy już m.in. Bośni i Hercegowinie czy w Serii (efekt produkcji mebli do sklepów w Belgradzie). Podobne realizacje były wielokrotnie prowadzone w Polsce – m.in. w Legnicy, Knurowie i Puławach, Świdnicy i Zamieniu, Świebodzinie czy w Nowym Targu.
Na przestrzeni lat, dla grupy LPP prowadziliśmy projekty również w takich krajach jak Wielka Brytania, Węgry, Niemcy, Rumunia, Finlandia, Grecja, Chorwacja czy Bułgaria.
24.04.2025
Marzec i kwiecień 2025 przyniosły kolejną serię produkcji Ergo Store dla marki More & More w Niemczech. Tym razem pracowaliśmy w miastach Bawarii i Dolnej Saksonii, takich jak Augsburg, czy Rosenheim.
17.04.2025
Sklep, który potrafi dostosować się do oczekiwań różnych grup konsumentów, maksymalizuje swój potencjał sprzedażowy i buduje lojalność klientów. W artykule piszemy o różnych aspektach związanych z adaptowaniem przestrzeni do potrzeb różnorodnych grup konsumentów.