09.03.2022
Za nami kolejne produkcje dla amerykańskiego brandu Dockers. Tym razem przygotowaliśmy cztery sklepy typu SIS w Hiszpanii.
Cztery nowe punkty Dockers zlokalizowane są w sieci galerii handlowych ECI (EL CORTE INGLES). To hiszpańska sieć, w skład której wchodzą zróżnicowane sklepy, hipermarkety, kioski, restauracje, agencje podróży. El Corte Inglés posiadają w swej ofercie znane hiszpańskie i międzynarodowe produkty.
Nowe punkty handlowe Dockers to sklepy typy SIS – czyli „shop-in-shop”. To koncepcja handlu, gdzie właściciel marki lub sklepu zajmuje w sklepie innego przedsiębiorcy pewną część przestrzeni. Takie rozwiązanie niesie mnóstwo korzyści dla obu stron. Przede wszystkim koszty najmu rozkładają się na każdego najemcę, zwiększa się możliwość sprzedaży, rośnie również atrakcyjność danej firmy na tle konkurencji.
Nowe sklepy Dockers zlokalizowane są kolejno w: ECI Castellana, ECI Bercial, ECI Bilbao, ECI Granada. Daty ich produkcji przypadły na koniec 2021 roku: Castellana – połowa listopada, Bercial i Bilbao – początek grudnia oraz Granada – połowa grudnia. Sklepy otwarto zaraz po zakończonych montażach. Największy jest sklep w ECI Bilbao, który liczy aż 80 mkw., mniejszy – 65 mkw., znajdziemy w ECI Castellana. Sklepy w ECI Bercial i EL Granada są dwukrotnie mniejsze – zajmują odpowiednio 30 i 35 mkw. W zakres obowiązków naszej ekipy wchodziła produkcja mebli oraz ich transport.
Nowe salony Dockers zostały zaprojektowane zgodnie z nowym konceptem „California Cool”, w ramach którego stworzono świeże i przystępne środowisko. W najnowszych realizacjach zastosowano naturalne i ekologiczne materiały, jaśniejsze kolory. Nienasycone, duże grafiki ścienne inspirowane słoneczną Kalifornią zastąpiły bardziej konwencjonalną paletę materiałów i kolorów.
Z marką Dockers stale pracujemy od lat, przygotowaliśmy m.in. sklepy we Francji, w tym w Paryżu, a także w Hiszpanii, w tym kilkukrotnie w Barcelonie. Według najnowszego konceptu „California Cool” przygotowaliśmy w ostatnim czasie m.in. sklepy Dockers w Madrycie i w Belgii.
29.05.2025
Sklep stacjonarny powinien zapewnić dziś bogate doświadczenie zakupowe, wykraczające poza zwyczajny kontakt z produktami. W takim sklepie meble przestają być jedynie funkcjonalnymi elementami ekspozycji - stają się multisensorycznymi punktami kontaktu z marką, angażującymi wszystkie zmysły klientów.
22.05.2025
W erze popularności zakupów online, fizyczne sklepy przechodzą zmiany. Jednym z kierunków jest ewolucja w kierunku przestrzeni społecznych, gdzie klienci mogą się spotykać i nawiązywać relacje. Ten trend wymaga zupełnie nowego podejścia do projektowania mebli sklepowych i elementów wyposażenia.