zobacz artykuły na blogu:

ASklep Cropp w Wałbrzychu kolejną produkcją Ergo Store dla grupy LPP
zobacz więcej

18.08.2021

Sklep Cropp w Wałbrzychu kolejną produkcją Ergo Store dla grupy LPP

Po raz kolejny mieliśmy okazję pracować z naszym wieloletnim klientem – grupą LPP. Tym razem wyprodukowaliśmy sklep dla marki Cropp w Wałbrzychu, w województwie dolnośląskim.

AJak zaplanować zmiany ekspozycji w sklepie stacjonarnym?
zobacz więcej

10.08.2021

Jak zaplanować zmiany ekspozycji w sklepie stacjonarnym? Kalendarz visual merchandisingu

Planowanie strategii zmian ekspozycji jest istotną częścią pracy visual merchandisera. Sprzedaż wyznaczają daty - wakacje, święta, rocznice - to wszystko sprawia, że ruch w sklepie wzrasta. Kalendarz visual merchandisingu to harmonogram zmian witryn i ekspozycji jednocześnie.

ANowe sklepy Dockers we Francji przygotowane przez Ergo Store
zobacz więcej

03.08.2021

Nowe sklepy Dockers we Francji przygotowane przez Ergo Store

To nasze kolejne realizacje dla marki Dockers w tym kraju. Tym razem były to outlety – punkty, w których producenci oferują swoje produkty w cenach niższych, niż regularne.

AJak zaplanować stoisko promocyjne na targi branżowe?
zobacz więcej

27.07.2021

Jak zaplanować stoisko promocyjne na targi branżowe?

Jak zadbać o promocję naszej marki poza sklepem?

AIlustrowane dekoracje w przestrzeni sklepowej
zobacz więcej

20.07.2021

Ilustrowane dekoracje w przestrzeni sklepowej – interesujący trend w visual merchandisingu

Przestrzenie sklepów stacjonarnych coraz częściej szukają inspiracji w ilustracji. Jak wykorzystać ten trend by nie popaść w przesadę lub kicz?

AVisual merchandising - blog Ergo Store
zobacz więcej

12.07.2021

Visual merchandising – jak zaaranżować efektowną witrynę sklepową przy małym budżecie?

Podpowiadamy jak za pomocą prostych i tanich rozwiązań podrasować sklepowe “wizytówki”.

AJak wyznaczyć klientowi sklepu ścieżkę zakupów przy pomocy światła?
zobacz więcej

06.07.2021

Jak wyznaczyć klientowi sklepu ścieżkę zakupów przy pomocy światła?

Odpowiednio oświetlona przestrzeń sklepowa to 40% sukcesu. Według badań przeprowadzonych przez J. Niewiadomską, a zawartych w książce „Handel” to właśnie oświetlenie ma aż 40% wpływu na percepcję wnętrza sklepu. Inne czynniki to kolejno: elementy graficzne, kolorystyka podłogi, sufitu i ścian.

AKolejny butik More&More w Niemczech przygotowany przez Ergo Store
zobacz więcej

29.06.2021

Kolejny butik More & More w Niemczech przygotowany przez Ergo Store

Butik More & More w Schwabach to kolejna w tym roku produkcja Ergo Store w Niemczech.

AJak kupują kobiety?
zobacz więcej

23.06.2021

Jak kupują kobiety? Sposoby na przyciągnięcie kobiet do sklepów stacjonarnych

Kobiety są z Wenus a mężczyźni z Marsa, to powiedzenie znane od wieków. Specjaliści od reklamy wykorzystują stary cytat do różnicowania marketingu produktów w zależności od tego czy są one kierowane do kobiet czy do mężczyzn. Dlaczego więc również wystawy sklepowe nie miałyby być budowane wedle tej

ANOWY SHOWROOM MORE & MORE W HAMBURGU PRZYGOTOWANY PRZEZ ERGO STORE
zobacz więcej

15.06.2021

Nowy showroom More & More w Hamburgu przygotowany przez Ergo Store

Showroom marki More & More w Hamburgu to kolejna produkcja Ergo Store na niemieckim rynku.

AVisual merchandising w czasach pandemii.
zobacz więcej

08.06.2021

Visual merchandising w czasach pandemii. Błędy, których warto unikać

Pandemia wymusiła na nas konieczność przestrzegania wielu zasad bezpieczeństwa. Aranżując przestrzeń handlową w tych nietypowych czasach, stosując zasady visual merchandisingu unikniemy wielu niepotrzebnych pomyłek.

ASalon Cropp na Białorusi - produkcja Ergo Store
zobacz więcej

01.06.2021

Pierwsze produkcje Ergo Store dla grupy LPP na Białorusi

Białoruś to kolejny kraj, w którym mieliśmy przyjemność wyprodukować sklepy dla naszego stałego klienta, grupy LPP.

ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
30-720 Kraków