wyszukaj po tagach
18.08.2021
Po raz kolejny mieliśmy okazję pracować z naszym wieloletnim klientem – grupą LPP. Tym razem wyprodukowaliśmy sklep dla marki Cropp w Wałbrzychu, w województwie dolnośląskim.
10.08.2021
Planowanie strategii zmian ekspozycji jest istotną częścią pracy visual merchandisera. Sprzedaż wyznaczają daty - wakacje, święta, rocznice - to wszystko sprawia, że ruch w sklepie wzrasta. Kalendarz visual merchandisingu to harmonogram zmian witryn i ekspozycji jednocześnie.
03.08.2021
To nasze kolejne realizacje dla marki Dockers w tym kraju. Tym razem były to outlety – punkty, w których producenci oferują swoje produkty w cenach niższych, niż regularne.
27.07.2021
Jak zadbać o promocję naszej marki poza sklepem?
20.07.2021
Przestrzenie sklepów stacjonarnych coraz częściej szukają inspiracji w ilustracji. Jak wykorzystać ten trend by nie popaść w przesadę lub kicz?
12.07.2021
Podpowiadamy jak za pomocą prostych i tanich rozwiązań podrasować sklepowe “wizytówki”.
06.07.2021
Odpowiednio oświetlona przestrzeń sklepowa to 40% sukcesu. Według badań przeprowadzonych przez J. Niewiadomską, a zawartych w książce „Handel” to właśnie oświetlenie ma aż 40% wpływu na percepcję wnętrza sklepu. Inne czynniki to kolejno: elementy graficzne, kolorystyka podłogi, sufitu i ścian.
29.06.2021
Butik More & More w Schwabach to kolejna w tym roku produkcja Ergo Store w Niemczech.
23.06.2021
Kobiety są z Wenus a mężczyźni z Marsa, to powiedzenie znane od wieków. Specjaliści od reklamy wykorzystują stary cytat do różnicowania marketingu produktów w zależności od tego czy są one kierowane do kobiet czy do mężczyzn. Dlaczego więc również wystawy sklepowe nie miałyby być budowane wedle tej
15.06.2021
Showroom marki More & More w Hamburgu to kolejna produkcja Ergo Store na niemieckim rynku.
08.06.2021
Pandemia wymusiła na nas konieczność przestrzegania wielu zasad bezpieczeństwa. Aranżując przestrzeń handlową w tych nietypowych czasach, stosując zasady visual merchandisingu unikniemy wielu niepotrzebnych pomyłek.