05.01.2022
Za nami kolejne produkcje dla grupy LPP w Rosji. Tym razem były to sklepy Reserved, Mohito, House, Cropp i Sinsay przygotowane w Groznym.
Grozny to licząca 300 tys. mieszkańców, stolica Czeczeni. Najnowsze sklepy LPP mieszczą się w galerii handlowej „Groźny”, zlokalizowanej na lewym brzegu rzeki Sunzha. To największe centrum handlowo-rozrywkowe na południu Federacji Rosyjskiej. Obiekt liczy aż 132 710 mkw. Na uwagę zasługuje bryła architektoniczna, która stała się ozdobą pobliskiego parku. Do wykończenia wykorzystano dwa materiały: metal i szkło. W jego fasadzie odbijają się kolory otoczenia, zmieniające się w zależności od pory dnia. Centrum handlowe „Groźny” połączono z wieżowcem „Akhmat Tower” w unikalny kompleks architektoniczny z kładką spacerową. Całość tworzy swoistą galerię, na którą składają się m.in. restauracje z panoramicznymi widokami oraz zdjęciami z historii budowy obu projektów.
Zakres prac naszego zespołu obejmował produkcję mebli oraz ich transport. Pięć salonów grupy LPP zajmuje łącznie 5350 mkw, największy z nich to sklep marki Reserved, liczący aż 2055 mkw, swoją powierzchnią imponuje również salon Sinsay, który zajmuje 1522 mkw. Mniejsze sklepy to House (650 mkw), Cropp (632 mkw) oraz Mohito (492 mwk).
Montaż rozpoczął się w sierpniu, a prace trwały do końca września. Oficjalne otwarcie odbyło się 5 października 2021 r. Sklepy zostały zaprojektowane według najnowszych konceptów wnętrz poszczególnych marek. Wszystkie cechuje nowoczesny i przejrzysty układ, dominują biel i czerń.
Z grupą LPP współpracujemy z powodzeniem do lat, a Rosja to stała lokalizacja naszych wspólnych produkcji. W tym roku zrealizowaliśmy m.in. nowe salony Cropp i House w Moskwie, sklepy marek Sinsay i Cropp w Petersburgu, Woroneżu i Niżniewartowsku, salon Sinsay w Moskwie, sklepy czterech marek LPP w Jekaterynburgu czy salon Reserved w Petersburgu.
Dla LPP mieliśmy również okazję prowadzić projekty m.in. na terytorium Węgier, Niemiec, Finlandii, Słowacji, Czech, Rumunii, Serbii, Białorusi, Bośni i Hercegowiny i Polski.
17.04.2025
Sklep, który potrafi dostosować się do oczekiwań różnych grup konsumentów, maksymalizuje swój potencjał sprzedażowy i buduje lojalność klientów. W artykule piszemy o różnych aspektach związanych z adaptowaniem przestrzeni do potrzeb różnorodnych grup konsumentów.
10.04.2025
Wybór firmy do produkcji sklepu stacjonarnego w 2025 roku to decyzja, która może wpłynąć na sukces całego przedsięwzięcia. Jak znaleźć partnera, który zapewni najwyższą jakość i sprawną realizację projektu? Sprawdź sześć czynników, które warto wziąć pod uwagę.