Za nami kolejna produkcja dla grupy LPP w Rosji i kolejna w odległej lokalizacji. Tym razem przygotowaliśmy salon Cropp w położonym na Uralu, w azjatyckiej części kraju, Czelabińsku. To liczące ponad milion mieszkańców miasto jest oddalone od naszego krakowskiego biura o ponad 3 tys. kilometrów.
Sklep mieści się w centrum handlowym Rodnik – to jeden z większych tego typu obiektów w Czelabińsku, w którym znajdziemy duże i małe sklepy z ofertą dla różnych grup wiekowych, a także pokaźną strefę gastronomiczną i wiele propozycji związanych z rozrywką, w tym również kierowanych do najmłodszych. W centrum mieści się m.in. salon Reserved – innej marki z grupy LPP, obecna jest również grupa Inditex z markami Zara, Bershka, Pull&Bear oraz Stradivarius.
Ekipa Ergo Store była odpowiedzialna za produkcję mebli do nowo otwartego salonu Cropp oraz ich transport. Montaż mebli trwał od 11 do 23 lipca 2019 r. Sklep został / zostanie otwarty 14 sierpnia.
Cropp jest marką streetwearową, adresowaną do młodych mieszkańców miast. W kolekcjach marki widać wyraźne wpływy popkultury i kultury hiphopowej, w tym inspiracje graffiti, street-artem, miejskimi sportami i muzyką. To jedna z pięciu marek naszego stałego klienta, grupy LPP, dla której regularnie prowadzimy projekty za granicą i w Polsce. Wielokrotnie byliśmy odpowiedzialni za przygotowanie sklepów LPP w Rosji, również w odległych lokalizacjach, takich jak stolica wschodniej Syberii, Irkuck, gdzie w 2018 r. wyprodukowaliśmy salon Reserved, a także sklepy Sinsay i Cropp. W tym roku dla grupy LPP pracowaliśmy już m.in. w Petersburgu i Rostowie nad Donem. Na mapie naszych realizacji dla trójmiejskiej firmy znajdziemy też takie rosyjskie miasta jak m.in. Moskwa, Krasnodar, Jekaterymburg czy Tuła.
25.04.2024
Lista naszych projektów dla marki Dockers datowanych na 2024 r. powiększyła się o salon w centrum handlowym BAB2 we francuskim Anglet.
18.04.2024
Sklepy stacjonarne to dla marek zajmujących się e-commerce sposób na zwiększenie rozpoznawalności, a także możliwość zaoferowania bogatszego doświadczenia zakupowego w ramach sprzedaży wielokanałowej - omnichannel.