06.10.2022
Kontynuujemy współpracę z More & More. Po serii produkcji w Niemczech, przyszła pora na sklep w belgijskim mieście Oudendarde.
Podobnie jak w przypadku Niemiec, sklep w Belgii to shop-in-shop, czyli “sklep w sklepie” – rozwiązanie handlowe, w którym dana marka sprzedaje swoje produkty w sklepie innej marki, ale o zbliżonym profilu.
W Belgii pracowaliśmy w Oudenarde – mieście, którego historia sięga XI w., a czasy świetności – XVI w. gdy słynęło ono z wyrobu Gobelinów. Z tego okresu pochodzi też najznamienitszy budynek w mieście – ratusz z dzwonnicą.
Przez centrum Oudenarde prowadzi m.in. ulica Nederstraat, przy której swoje sklepy prowadzą takie marki odzieżowe jak Esprit, czy Hunkemöller. Przygotowany przez nas sklep More & More znajdziemy pod numerem 45. Jego powierzchnia wynosi 29 m kw, a nasza ekipa była odpowiedzialna za produkcję mebli sklepowych, transport oraz montaż, który przeprowadziliśmy 10 sierpnia 2022 r. Meble zostały przygotowane zgodnie z nowym konceptem wnętrz sklepów niemieckiej marki, dla którego charakterystyczne są m.in. elementy wyposażenia wykonane ze stali, pomalowanej mieszanką farb w kolorze złoto-transparentnym, co nadaje całości lekkości.
Sklep w Oudenarde to kolejny shop-in-shop More & More, przygotowany przez nas latem tego roku w zachodniej Europie. Podobne projekty prowadziliśmy w Niemczech, gdzie wykonaliśmy dziesięć sklepów w Monachium, Lubece i innych miastach.
Z More & More współpracujemy od lat, przygotowując shop-in-shopy oraz sklepy monobrandowe m.in. w Szwajcarii, Niemczech, a także na Bliskim Wschodzie. Dla niemieckiej marki wykonaliśmy również stoiska na organizowane w Berlinie targi modowe takie jak Panorama czy Premium International Fashion Trade Show.
24.04.2025
Marzec i kwiecień 2025 przyniosły kolejną serię produkcji Ergo Store dla marki More & More w Niemczech. Tym razem pracowaliśmy w miastach Bawarii i Dolnej Saksonii, takich jak Augsburg, czy Rosenheim.
17.04.2025
Sklep, który potrafi dostosować się do oczekiwań różnych grup konsumentów, maksymalizuje swój potencjał sprzedażowy i buduje lojalność klientów. W artykule piszemy o różnych aspektach związanych z adaptowaniem przestrzeni do potrzeb różnorodnych grup konsumentów.