Nasza stała współpraca z marką More & More zaowocowała kolejnymi produkcjami na jej rodzimym rynku. Wszystkie sklepy jakie przygotowaliśmy w Niemczech działają w formacie shop-in-shopu.
Shop-in-shop – format, w którym dana marka wykorzystuje powierzchnię handlową należącą do innego detalisty, pozwala More & More na umiejscowienie swoich produktów w dużych sklepach, zwiększając w ten sposób widoczność i dostępność oferty dla klientów.
Wszystkie shop-in-shopy More & More są projektowane zgodnie z estetyką marki, co pozwala klientom łatwo identyfikować ją w różnych lokalizacjach. Format ten umożliwia szybkie wprowadzanie nowych produktów i testowanie różnych lokalizacji bez konieczności dużych inwestycji. To istotne w kontekście dynamicznych zmian w preferencjach konsumentów. Pozwala też na optymalizację kosztów, które są wysokie w przypadku wynajmowania i utrzymywania samodzielnych lokali.
Od końca czerwca do początku września 2024 r. wyprodukowaliśmy shop-in-shopy More & More w sześciu niemieckich miastach – Michelstadt, Neustadt, Würzburgu, Esslingen, Chemnitz, Grossostheim. Ośrodki te zlokalizowane są w różnych częściach Niemiec, a populacja największego z nich (Chemnitz) liczy ok. 250 tys. mieszkańców.
Sklepy znajdziemy w niewielkich lub średniej wielkości domach towarowych (np. Modehaus Jacob w Neustadt czy Henschel w Michelstadt) lub w małych centrach handlowych, takich jak Indigo w Grossostheim.
Powierzchnia przygotowanych przez nas shop-in-shopów wynosi od 26 do 42 mkw. We wszystkich lokalizacjach, zespół Ergo Store zajmował się produkcją mebli sklepowych, transportem oraz montażem mebli i elementów wyposażenia.
More & More – niemiecka marka specjalizująca się modzie damskiej – to nasz stały klient, a najczęściej produkowanym dla niej formatem handlowym jest właśnie shop-in-shop. Przygotowujemy je głównie w Niemczech, ale również w takich krajach jak Szwajcaria, Belgia, czy Austria.
Na liście naszych produkcji dla More & More znajdują się też showroomy (przygotowywaliśmy je m.in w Salzburgu, Hamburgu czy Helsinkach), sklepy monobrandowe (np. w Graz i we Frankfurcie), a także stoiska na targi modowe Panorama Berlin.
21.11.2024
Trwałe, dobrze zaprojektowane meble to nie tylko praktyczne korzyści, ale również element budujący wizerunek marki. Jak zatem zadbać o to, by meble do sklepu lub biura zachowały świetny wygląd i funkcjonalność przez długie lata?
14.11.2024
Dzięki naszej długoletniej współpracy z LPP, mieliśmy okazję obserwować i uczestniczyć w ewolucji konceptu sklepów Reserved. W artykule przyjrzymy się, jak zmieniały się sklepy marki na przestrzeni lat i jakie elementy miały wpływ na ich obecny wygląd.