wyszukaj po tagach
17.08.2023
Dockers z grupy Levi Strauss to nasz stały klient, dla którego przygotowujemy różne rodzaje sklepów - sklepy monobrandowe, shop-in-shopy, a także outlety. Wiosną 2023 r. skoncentrowaliśmy się na tym ostatnim formacie, przygotowując serię sklepów we Francji.
09.08.2023
Hiszpania to kraj, w którym często mamy okazję prowadzić projekty dla marki Dockers. Cztery kolejne sklepy przygotowaliśmy wiosną 2023 r.
02.08.2023
Kultura popularna, w tym kino, od wieków odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu zachowań konsumenckich. Jednym z najbardziej fascynujących przykładów tego zjawiska jest fenomen Barbie - kultowej lalki, która stała się ikoną kultury popularnej, a także znaczącym motorem handlu detalicznego.
26.07.2023
Rozwiązania takie jak sklepy typu SIS przyczyniają się do tworzenia ciekawych i innowacyjnych doświadczeń zakupowych. Zadbaliśmy o to projektując sklepy dla marki More & More w Niemczech, Belgii oraz w Austrii.
19.07.2023
Tym razem dla najszybciej rozwijającej się pod względem liczby nowych sklepów marki grupy LPP przygotowaliśmy sklep w miejscowości Backa Palanka w okręgu Wojwodiny.
12.07.2023
Zakończyliśmy produkcję nowego sklepu More & More w Graz, w Austrii - mieście, znanym z bogatej oferty sklepów i butików. Nasz projekt to sklep monobrandowy.
05.07.2023
Otwarty pod koniec maja 2023 r. salon Cropp w Galerii Katowickiej, to kolejna w tym roku produkcja Ergo Store dla grupy LPP.
28.06.2023
Wraz z postępem technologicznym, zmieniającymi się preferencjami konsumentów oraz wzrastającym zainteresowaniem zrównoważonym stylem życia, sklepy spożywcze przechodzą istotną ewolucję.
Nowe podejście do zakupów spożywczych stawia na innowacje, wygodę, świadomość społeczną i ekologiczną.
22.06.2023
Przygotowaliśmy dwa nowe sklepy stacjonarne Dockers we Francji. Jeden z nich znajduje się przy słynnym Placu Bastylii w Paryżu, a drugi w luksusowym centrum handlowym Carré Sénart w departamencie Seine-et-Marne. To sklepy monobrandowe z kolekcją damską i męską.
14.06.2023
W dzisiejszym handlu, klienci oczekują spójnego i zintegrowanego doświadczenia zakupowego niezależnie od tego, czy korzystają ze sklepu fizycznego czy strony internetowej. Dlatego też, omnichannel retail stał się kluczowym rozwiązaniem, umożliwiającym połączenie tych dwóch kanałów sprzedaży.
07.06.2023
Outlety są popularne na całym świecie, oferują klientom możliwość zakupu wysokiej jakości produktów w obniżonych cenach. Jest to niezwykle kuszące dla osób, które chcą oszczędzać, nie rezygnując z jakości.
31.05.2023
Sklepy stacjonarne, które chcą utrzymać swoją konkurencyjność, coraz częściej wykorzystują innowacyjne rozwiązania, takie jak rozszerzona rzeczywistość (AR) i wirtualna rzeczywistość (VR), aby zapewnić swoim klientom unikalne i interaktywne doświadczenia zakupowe.