wyszukaj po tagach
04.01.2024
W 2023 r. gruntownie zmodernizowaliśmy salon House - marki z grupy LPP w centrum handlowym Iulius Mall w Timisoarze - głównym mieście zachodniej Rumunii.
28.12.2023
W Ergo Store specjalizujemy się w precyzyjnym tworzeniu przestrzeni sklepowych, dbając o wysoką jakość mebli z poszanowaniem dla środowiska i komfortu pracy. Przestrzegamy najwyższych standardów zrównoważonego rozwoju. Kolejna produkcja sklepu za nami - tym razem był to salon Dockers w Madrycie.
21.12.2023
Święta Bożego Narodzenia nie tylko niosą ze sobą atmosferę radości, ale również stanowią doskonałą okazję dla przedsiębiorców do stworzenia wyjątkowego doświadczenia zakupowego. Jednym z najbardziej efektywnych sposobów na osiągnięcie tego celu jest uruchomienie świątecznego pop-up store.
14.12.2023
Po raz kolejny mieliśmy okazję pracować dla Dockersa w kraju nad Sekwaną. Tym razem, nowe sklepy marki, której znakiem rozpoznawczym są ubrania w kolorze khaki, przygotowaliśmy w Marsylii.
06.12.2023
Historia świątecznego dekorowania domów towarowych jest pełna fascynujących momentów, kulturowych przełomów i współzawodnictwa, które przyczyniły się do tego, że obecnie widok iluminowanych witryn stał się integralną częścią sezonu świątecznego.
30.11.2023
W erze dynamicznych zmian w handlu, marki szukają świeżych rozwiązań, by wybić się ponad standard. Jednym z kreatywnych podejść jest koncept shop-in-shop, którego entuzjastą jest także nasz klient More & More. Tylko w ostatnim czasie wyprodukowaliśmy dla nich aż 13 nowych SIS-ów w Niemczech.
23.11.2023
Ergo Store przygotowało dwa nowe sklepy Sinsay w Bośni i Hercegowinie. Obydwa znajdują się w sieci centrów handlowych Belamionix.
16.11.2023
Nowe punkty handlowe najszybciej rozwijającej się pod względem nowych sklepów marki grupy LPP wyprodukowaliśmy w Trenczynie oraz Martinie.
09.11.2023
Ergo Store przygotowało dwa sklepy dla marki Dockers w Hiszpanii, w których dostępny jest wyłącznie asortyment dla mężczyzn.
02.11.2023
W serbskich miastach Knjazevac i Bogatić, przygotowaliśmy dwa wielkopowierzchniowe sklepy dla marki Sinsay. Jak wyglądał proces ich przygotowania?
26.10.2023
Od rozwoju phygital, personalizacji, po poprawę doświadczenia klienta za pomocą sztucznej inteligencji i stworzenie dla klientów płynnej, satysfakcjonującej podróży zakupowej – opisujemy kluczowe strategie, które mogą zdecydować o sukcesie omnichannel w 2024 r.
19.10.2023
Po wyprodukowanym na początku 2023 r. sklepie w Heraklionie, przyszła pora na nasz kolejny projekt dla marki Sinsay w Grecji.