wyszukaj po tagach
22.06.2023
Przygotowaliśmy dwa nowe sklepy stacjonarne Dockers we Francji. Jeden z nich znajduje się przy słynnym Placu Bastylii w Paryżu, a drugi w luksusowym centrum handlowym Carré Sénart w departamencie Seine-et-Marne. To sklepy monobrandowe z kolekcją damską i męską.
14.06.2023
W dzisiejszym handlu, klienci oczekują spójnego i zintegrowanego doświadczenia zakupowego niezależnie od tego, czy korzystają ze sklepu fizycznego czy strony internetowej. Dlatego też, omnichannel retail stał się kluczowym rozwiązaniem, umożliwiającym połączenie tych dwóch kanałów sprzedaży.
07.06.2023
Outlety są popularne na całym świecie, oferują klientom możliwość zakupu wysokiej jakości produktów w obniżonych cenach. Jest to niezwykle kuszące dla osób, które chcą oszczędzać, nie rezygnując z jakości.
31.05.2023
Sklepy stacjonarne, które chcą utrzymać swoją konkurencyjność, coraz częściej wykorzystują innowacyjne rozwiązania, takie jak rozszerzona rzeczywistość (AR) i wirtualna rzeczywistość (VR), aby zapewnić swoim klientom unikalne i interaktywne doświadczenia zakupowe.
24.05.2023
Lista naszych produkcji dla grupy LPP w Bułgarii rozszerzyła się o sklep Cropp, który przygotowaliśmy w założonym w XIII wieku, mieście Chaskowo.
18.05.2023
Sinsay i Cropp to marki skierowane do młodszych odbiorców ceniących sobie komfortowe i modne ubrania. Zapotrzebowanie na produkty Sinsay oraz Cropp widać także na rynku zagranicznym. Nowe sklepy powstają już nie tylko w znanych i turystycznych miejscach, ale również w mniejszych miastach.
11.05.2023
Wszystkie zostały wykonane w formacie shop-in-shopu, który z jednej strony pozwala na oszczędność przestrzeni, a z drugiej na stworzenie unikalnej atmosfery wewnątrz sklepu.
04.05.2023
Polskie marki rosną w siłę w Europie. Doskonałym tego przykładem jest Sinsay z portfolio trójmiejskiej firmy LPP. W mieście Tesanj w Bośni i Hercegowinie przygotowaliśmy dla Sinsay sklep stacjonarny, wyróżniający się ponadprzeciętną powierzchnią.
27.04.2023
Spośród salonów Sinsay i Cropp, zwraca uwagę ten pierwszy, za sprawą pokaźnej powierzchni wynoszącej 1,5 tys. m kw. - to jeden z największych salonów tej marki jaki mieliśmy okazję przygotować.
20.04.2023
Sklepy dwóch młodzieżowych marek z portfolio naszego stałego klienta - grupy LPP wyprodukowaliśmy tym razem w parku handlowym S1 Center w Pilźnie.
14.04.2023
Za nami pracowity czas w Niemczech - tylko w lutym 2023 r. przygotowaliśmy 6 nowych sklepów typu shop-in-shop dla More & More.
06.04.2023
Projektowanie showroomu to proces, który wymaga uwzględnienia wielu czynników, takich jak funkcjonalność, estetyka, ergonomia, branding i budżet.
Na przykładzie niedawno wyprodukowanego przez nas showroomu Dockers w centrum Paryża, omówimy jak wygląda proces przygotowania tego typu sklepu.