wyszukaj po tagach
09.11.2021
Kolory odgrywają dużą rolę w naszym życiu. Wpływają na emocje i sposób postrzegania świata. Mogą również determinować wybory konsumenckie.
04.11.2021
Już po raz kolejny w tym roku mieliśmy okazję przygotować nowy salon tej marki.
27.10.2021
Z grupą LPP współpracujemy sukcesywnie od lat. Rocznie produkujemy wiele nowych sklepów dla wiodących marek z portfolio, m.in. Reserved, House, Mohito czy Cropp. Tym razem przygotowaliśmy salon Sinsay w Hradec Kralove w Czechach.
19.10.2021
Nie ma jak w domu! – to powiedzenie, które zna niemal każdy. Atmosfera, która towarzyszy nam w domu jest czymś wyjątkowym, trudnym do odtworzenia w innym miejscu.
Ekskluzywne butiki podjęły trud stworzenia namiastki domowej atmosfery wewnątrz przestrzeni handlowej.
12.10.2021
Ukończyliśmy pracę nad czterema sklepami z portfolio grupy LPP. W położonym w azjatyckiej części Rosji, Jekaterynburgu przygotowaliśmy sklepy Reserved oraz Mohito, a także salony marek kierowanych do młodszych klientów – Cropp i House.
06.10.2021
Zespół Ergo Store zakończył prace nad kolejną produkcją dla marki Sinsay z portfolio LPP. Tym razem wyprodukowaliśmy sklep w Wałbrzychu, w województwie dolnośląskim.
28.09.2021
Żyjemy w dynamicznych czasach, świat staje się coraz bardziej cyfrowy. Pandemia jeszcze przyspieszyła ten proces. Nauczanie oraz praca zdalna stały się normą. Sklepy stacjonarne czują na plecach oddech ecommerce. Czeka je niemałe wyzwanie, aby sprostać wymaganiom współczesnego klienta.
22.09.2021
Za nami najnowsze produkcje dla amerykańskiej marki Dockers wykonane w Paryżu. Oba punkty zostały ukończone w lipcu tego roku.
14.09.2021
Sklepy odzieżowe prezentują towary na tle pozostałych produktów określonej linii. Marki nie konkurują tam ze sobą na małej przestrzeni. Sprawa wygląda inaczej gdy chodzi o sprzedaż kosmetyków.
08.09.2021
Salon marki odzieżowej Sinsay w parku handlowym „Stalchemia” w Siedlcach to jeden z najnowszych projektów Ergo Store dla naszego wieloletniego klienta – grupy LPP.
01.09.2021
Witryna jest swoistym zaproszeniem do wnętrza sklepu, zaprojektowana zgodnie z zasadami visual merchandisingu pomoże przyciągnąć nowych klientów.