wyszukaj po tagach
04.07.2024
Po roku 2022 i 23, które były dla nas okresem intensywnej pracy dla grupy LPP na Bałkanach, również 2024 przynosi nowe projekty w tym regionie Europy - za nami produkcje dla marki Mohito w Serbii oraz Słowenii.
27.06.2024
Produkcja mebli sklepowych ewoluuje, aby sprostać rosnącym wymaganiom ekologicznym i społecznym. Oto przegląd najnowszych trendów i innowacji, dzięki którym produkcja mebli może stać się bardziej zrównoważona.
20.06.2024
Od inteligentnych rozwiązań po ekologiczną produkcję – dowiedz się jak innowacje redefiniują sposób, w jaki postrzegamy i wykorzystujemy meble w przestrzeniach komercyjnych.
12.06.2024
Jak meble mogą odzwierciedlać markę i przyciągać odpowiednich klientów?
06.06.2024
Dwukondygnacyjny salon w Westfield White City został przygotowany według nowego konceptu wnętrz marki.
29.05.2024
Salon w mieście Straubing w Bawarii to kolejny sklep monobrandowy, który przygotowaliśmy w tym roku dla niemieckiej marki, specjalizującej się w produkcji ubrań dla kobiet.
23.05.2024
W świecie handlu detalicznego, gdzie wydajność i komfort są kluczowe, ergonomiczne rozwiązania w projektowaniu mebli sklepowych odgrywają niebagatelną rolę. Poprawiają zarówno doświadczenie klientów, jak i warunki pracy personelu, przyczyniając się w ten sposób do zwiększenia sprzedaży.
16.05.2024
Salony Sinsay, Cropp i House rozpoczęły działalność 23 kwietnia 2024 r., w dniu otwarcia nowego parku handlowego Karuzela Świebodzin.
09.05.2024
Za nami seria produkcji dla marki More & More, a jej efektem jest 21 sklepów typu shop-in-shop w Niemczech i Belgii. Wszystkie zostały otwarte między styczniem a kwietniem 2024 roku.
02.05.2024
Projekt w stolicy Austrii to sklep monobrandowy zlokalizowany w centrum handlowym Auhof Center.
25.04.2024
Lista naszych projektów dla marki Dockers datowanych na 2024 r. powiększyła się o salon w centrum handlowym BAB2 we francuskim Anglet.
18.04.2024
Sklepy stacjonarne to dla marek zajmujących się e-commerce sposób na zwiększenie rozpoznawalności, a także możliwość zaoferowania bogatszego doświadczenia zakupowego w ramach sprzedaży wielokanałowej - omnichannel.