wyszukaj po tagach
26.04.2018
Wspierając międzynarodową ekspansję naszego stałego klienta – grupy LPP, po raz kolejny obraliśmy kierunek wschodni. Tym razem przygotowaliśmy salon Reserved w rosyjskim Krasnodarze.
19.04.2018
Showroom marki More & More w Helsinkach to kolejna produkcja Ergo Store w Skandynawii.
12.04.2018
Ergo Store wyjechało za Wielką Wodę by wziąć udział w GlobalShop – największym w USA i jednym z najważniejszych na świecie wydarzeń w branży retail.
28.03.2018
Ergo Store wzięło udział w Baselworld – największych targach biżuterii i zegarków na świecie. Tegoroczna edycja trwała od 22 do 27 marca.
26.03.2018
Klient kupuje oczami. Nawet najlepszy produkt trudno sprzedać bez odpowiedniej oprawy wizualnej – jej niezwykle ważną częścią jest witryna sklepowa. Od jej wyglądu zależy czy klient zdecyduje się odwiedzić nasz sklep.
20.03.2018
Kontynuujemy naszą współpracę ze stałym klientem – marką Levi’s. Wśród ostatnich produkcji dla legendarnego amerykańskiego producenta warto wyróżnić dwie lokalizacje: stolicę Grecji, Ateny oraz Kaliningrad w Rosji.
14.03.2018
Pisaliśmy już na naszym blogu o tym, że visual merchandising to klucz do sukcesu w handlu detalicznym. Wielu właścicieli sklepów zdaje sobie sprawę z jego znaczenia, ale brakuje im wiedzy i doświadczenia jak właściwie go wykorzystać.Dlatego przygotowaliśmy krótki przewodnik, w którym pokazujemy jak
26.02.2018
Ergo Store gościło na jednych z najważniejszych targów mody w Europie – Pure London.
21.02.2018
Za nami kolejne międzynarodowe produkcje dla grupy LPP. Tym razem wyjechaliśmy na Słowację, gdzie przygotowaliśmy salony Reserved i Mohito w Żylinie, a także salon Reserved w mieście Martin.
16.02.2018
Pokolenie Millenials (osoby urodzone w latach 1980-95) stanowi dziś znaczącą część klientów sklepów detalicznych. To istotna grupa uwzględniając jej liczebność i siłę nabywczą. Za ich plecami czeka już jednak Generacja Z (osoby urodzone po 1996 r.), której wpływ na kształt handlu może być jeszcze wi
13.02.2018
Walentynki to jedno z najważniejszych wydarzeń w kalendarzu handlowym, dlatego warto zadbać o odpowiednią oprawę wizualną sklepu. Odpowiednia aranżacja witryny sklepowej może skutecznie przyciągnąć klientów i zwiększyć sprzedaż. Jak ozdobić sklep na Walentynki, by wyróżnić się na tle konkurencji?