wyszukaj po tagach
30.01.2018
Ergo Store kolejny raz wzięło udział w jednych z najważniejszych targów mody w Europie. Nasza firma przygotowała stoisko dla marki More&More. Berlińska impreza była też okazją do licznych spotkań, obserwacji i inspiracji.
26.01.2018
Czternaście sklepów w centrach największych miast Holandii – to jedna z ostatnich produkcji dla naszego stałego klienta – marki Levi’s.
23.01.2018
Wybór lokalizacji ma zasadniczy wpływ na powodzenie finansowe sklepu. To decyzja na wagę sukcesu lub porażki biznesu prowadzenia sklepu. Przed wyborem lokalizacji, warto odpowiedzieć sobie na kilka kluczowych pytań:
16.01.2018
Krajobraz na rynku sprzedaży detalicznej jest dziś bardziej konkurencyjny niż kiedykolwiek wcześniej. Właściciele sklepów konkurują nie tylko z innymi detalistami
10.01.2018
Ergo Store po raz kolejny wesprze Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Podobnie jak w poprzednich latach, nasza firma będzie sponsorem MotoOrkiestry,
28.12.2017
Koniec 2017 roku przyniósł kolejny projekt Ergo Store w Rosji. Tym razem była to produkcja pięciu salonów marek z grupy LPP w Rostowie nad Donem.
27.12.2017
Koniec roku to tradycyjnie czas podsumowań. A my robimy to z wyjątkową przyjemnością i satysfakcją, gdyż za nami kolejne 12 miesięcy intensywnej pracy, podczas których mieliśmy okazję prowadzić wiele ciekawych projektów o globalnym zasięgu.
20.12.2017
Rok 2017 dobiega końca. To doskonała okazja by podziękować wszystkim naszym klientom i współpracownikom za tegoroczną współpracę. Dzięki Wam był
20.12.2017
W ciągu ostatnich kilku lat technologia sztucznej inteligencji (ang. Artificial Intelligence – AI) przyczyniła się do postępu w kilku branżach. Choć przeciętny klient może nie zdawać sobie z tego sprawy, sztuczna inteligencja jest już obecna w branży retail.
13.12.2017
POS (ang. Point Of Sale, właściwie: POSM – Point Of Sale Materials, również POP – Point of Purchase) to materiały reklamujące określone produkty, umieszczone bezpośrednio w sklepie.
06.12.2017
W salonie handlowym każdy metr powierzchni powinien „pracować” i generować przychody. Przydatnym narzędziem, które pozwala zoptymalizować sprzedaż oraz zapasy z danej kategorii produktów jest planogram.