wyszukaj po tagach
30.11.2023
W erze dynamicznych zmian w handlu, marki szukają świeżych rozwiązań, by wybić się ponad standard. Jednym z kreatywnych podejść jest koncept shop-in-shop, którego entuzjastą jest także nasz klient More & More. Tylko w ostatnim czasie wyprodukowaliśmy dla nich aż 13 nowych SIS-ów w Niemczech.
23.11.2023
Ergo Store przygotowało dwa nowe sklepy Sinsay w Bośni i Hercegowinie. Obydwa znajdują się w sieci centrów handlowych Belamionix.
16.11.2023
Nowe punkty handlowe najszybciej rozwijającej się pod względem nowych sklepów marki grupy LPP wyprodukowaliśmy w Trenczynie oraz Martinie.
09.11.2023
Ergo Store przygotowało dwa sklepy dla marki Dockers w Hiszpanii, w których dostępny jest wyłącznie asortyment dla mężczyzn.
02.11.2023
W serbskich miastach Knjazevac i Bogatić, przygotowaliśmy dwa wielkopowierzchniowe sklepy dla marki Sinsay. Jak wyglądał proces ich przygotowania?
26.10.2023
Od rozwoju phygital, personalizacji, po poprawę doświadczenia klienta za pomocą sztucznej inteligencji i stworzenie dla klientów płynnej, satysfakcjonującej podróży zakupowej – opisujemy kluczowe strategie, które mogą zdecydować o sukcesie omnichannel w 2024 r.
19.10.2023
Po wyprodukowanym na początku 2023 r. sklepie w Heraklionie, przyszła pora na nasz kolejny projekt dla marki Sinsay w Grecji.
12.10.2023
Handel dobrami luksusowymi przeżywa zmianę, która wykracza poza ramy tradycyjnej sprzedaży. Wielu z nas luksus kojarzy z ekskluzywnymi butikami, kosztownymi markami i produktami wysokiej jakości. Jednak dzisiejszy krajobraz handlu dobrami luksusowymi jest znacznie bardziej złożony i zróżnicowany.
06.10.2023
We współczesnym handlu konkurencja jest duża, a detaliści szukają innowacyjnych sposobów na przyciągnięcie klientów. Jednym z takich rozwiązań jest koncept shop-in-shop, na który często decydują się nasi klienci.
28.09.2023
Powierzchnia otwartego w sierpniu 2023 r. salonu wynosi aż 1458 m kw.
21.09.2023
Otwarty 24 sierpnia 2023 roku salon to nasz kolejny w tym roku projekt dla najszybciej rozwijającej się pod względem liczby nowych sklepów marki grupy LPP.