zobacz artykuły na blogu:

ANowe sklepy Dockers we francuskiej stolicy mody przygotowane przez Ergo Store
zobacz więcej

22.09.2021

Nowe sklepy Dockers we francuskiej stolicy mody przygotowane przez Ergo Store

Za nami najnowsze produkcje dla amerykańskiej marki Dockers wykonane w Paryżu. Oba punkty zostały ukończone w lipcu tego roku.

AVisual Merchandising w branży beauty – jak zwiększyć sprzedaż kosmetyków w sklepie stacjonarnym?
zobacz więcej

14.09.2021

Visual Merchandising w branży beauty – jak zwiększyć sprzedaż kosmetyków w sklepie stacjonarnym?

Sklepy odzieżowe prezentują towary na tle pozostałych produktów określonej linii. Marki nie konkurują tam ze sobą na małej przestrzeni. Sprawa wygląda inaczej gdy chodzi o sprzedaż kosmetyków.

ASalon Sinsay przygotowany przez Ergo Store
zobacz więcej

08.09.2021

Ergo Store przygotowało nowy salon Sinsay w Siedlcach

Salon marki odzieżowej Sinsay w parku handlowym „Stalchemia” w Siedlcach to jeden z najnowszych projektów Ergo Store dla naszego wieloletniego klienta – grupy LPP.

ASztuka ekspozycji produktów na witrynie sklepowej
zobacz więcej

01.09.2021

Sztuka ekspozycji produktów na witrynie sklepowej

Witryna jest swoistym zaproszeniem do wnętrza sklepu, zaprojektowana zgodnie z zasadami visual merchandisingu pomoże przyciągnąć nowych klientów. 

ANowa produkcja Ergo Store dla marki More & More w Niemczech
zobacz więcej

24.08.2021

Nowa produkcja Ergo Store dla marki More & More w Niemczech

Butik More & More w Gütersloh to kolejny sklep typu SIS wyprodukowany przez nas dla tej marki w Niemczech.

ASklep Cropp w Wałbrzychu kolejną produkcją Ergo Store dla grupy LPP
zobacz więcej

18.08.2021

Sklep Cropp w Wałbrzychu kolejną produkcją Ergo Store dla grupy LPP

Po raz kolejny mieliśmy okazję pracować z naszym wieloletnim klientem – grupą LPP. Tym razem wyprodukowaliśmy sklep dla marki Cropp w Wałbrzychu, w województwie dolnośląskim.

AJak zaplanować zmiany ekspozycji w sklepie stacjonarnym?
zobacz więcej

10.08.2021

Jak zaplanować zmiany ekspozycji w sklepie stacjonarnym? Kalendarz visual merchandisingu

Planowanie strategii zmian ekspozycji jest istotną częścią pracy visual merchandisera. Sprzedaż wyznaczają daty - wakacje, święta, rocznice - to wszystko sprawia, że ruch w sklepie wzrasta. Kalendarz visual merchandisingu to harmonogram zmian witryn i ekspozycji jednocześnie.

ANowe sklepy Dockers we Francji przygotowane przez Ergo Store
zobacz więcej

03.08.2021

Nowe sklepy Dockers we Francji przygotowane przez Ergo Store

To nasze kolejne realizacje dla marki Dockers w tym kraju. Tym razem były to outlety – punkty, w których producenci oferują swoje produkty w cenach niższych, niż regularne.

AJak zaplanować stoisko promocyjne na targi branżowe?
zobacz więcej

27.07.2021

Jak zaplanować stoisko promocyjne na targi branżowe?

Jak zadbać o promocję naszej marki poza sklepem?

AIlustrowane dekoracje w przestrzeni sklepowej
zobacz więcej

20.07.2021

Ilustrowane dekoracje w przestrzeni sklepowej – interesujący trend w visual merchandisingu

Przestrzenie sklepów stacjonarnych coraz częściej szukają inspiracji w ilustracji. Jak wykorzystać ten trend by nie popaść w przesadę lub kicz?

AVisual merchandising - blog Ergo Store
zobacz więcej

12.07.2021

Visual merchandising – jak zaaranżować efektowną witrynę sklepową przy małym budżecie?

Podpowiadamy jak za pomocą prostych i tanich rozwiązań podrasować sklepowe “wizytówki”.

AJak wyznaczyć klientowi sklepu ścieżkę zakupów przy pomocy światła?
zobacz więcej

06.07.2021

Jak wyznaczyć klientowi sklepu ścieżkę zakupów przy pomocy światła?

Odpowiednio oświetlona przestrzeń sklepowa to 40% sukcesu. Według badań przeprowadzonych przez J. Niewiadomską, a zawartych w książce „Handel” to właśnie oświetlenie ma aż 40% wpływu na percepcję wnętrza sklepu. Inne czynniki to kolejno: elementy graficzne, kolorystyka podłogi, sufitu i ścian.

ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
30-720 Kraków