wyszukaj po tagach
08.06.2017
Salon marki Sinsay to pierwszy projekt, jaki Ergo Store miało przyjemność zrealizować w estońskim mieście Tartu. Prace wykonaliśmy dla właściciela marki Sinsay, grupy LPP.
05.06.2017
Z przyjemnością informujemy o kolejnym ukończonym zadaniu w tym roku. Moskiewski salon marki Reserved, wykonany przez nas według nowego konceptu, znajdziemy w centrum handlowym Mega Belaya Dacha.
23.05.2017
Kolejna edycja londyńskich targów retail za nami. Podczas Retail Design Expo w hali Olympia nie mogło zabraknąć firmy Ergo Store.
16.05.2017
Liberec to kolejne zagraniczne miasto, w którym mieliśmy przyjemność pracować w tym półroczu. W Centrum Handlowym Nisa zajęliśmy się odświeżeniem wnętrz salonów marek Cropp i House.
03.05.2017
Atrakcyjna prezentacja produktu to sposób na zdobycie uwagi klienta. W branży takiej jak moda, wizualizacja korzyści z zakupu to kluczowa kwestia. W tym celu warto wykorzystać manekiny.
26.04.2017
Wyposażenie sklepów dużych sieci handlowych to przemyślany koncept, który ma zachęcić klienta do pozostania w środku jak najdłużej. Podpowiadamy, które rozwiązania można zastosować w niemal każdym salonie bez względu na metraż.
25.04.2017
W kwietniu firma Ergo Store miała przyjemność odwiedzić Milan Furniture Fair, słynne mediolańskie targi meblarskie. Rozmach wydarzenia był imponujący.
20.04.2017
Miło nam poinformować, że nowy moskiewski sklep marki Mohito to kolejna udana realizacja Ergo Store dla grupy LPP. Salon znajduje się w największym centrum handlowym Rosji – Mega Belaya Dacha.
13.04.2017
W Silesia City Center w Katowicach otwarto salon Reserved według nowego konceptu. Odmienione wnętrze sklepu to efekt kolejnej udanej współpracy naszej firmy z grupą LPP.
31.03.2017
113 tysięcy gości i 2 368 wystawców z 61 krajów – tak w skrócie można podsumować targi EuroShop 2017.
24.03.2017
Pierwszy kwartał 2017 r. to kolejne realizacje Ergo Store dla naszego klienta, grupy LPP. Tym razem mieliśmy przyjemność wyprodukować odmienione wnętrze showroomu Reserved w Warszawie.
22.03.2017
Jak sprawić, żeby nasz sklep był pierwszym i ostatnim przystankiem na ścieżce zakupowej? Doświadczeni shopfitterzy podpowiadają, które czynniki mogą uatrakcyjnić markę w oczach odbiorców i zatrzymać ich na dłużej.