zobacz artykuły na blogu:

ASklep Lee
zobacz więcej

05.10.2016

Pierwsze realizacje Ergo Store w Skandynawii

Z dumą informujemy, że firma Ergo Store wyprodukowała dwa salony odzieżowe dla legendarnej marki LEE. Jeden z nich to debiut Ergo Store w krajach północnej Europy.

Aprodukcja wyposazenia sklepowego2
zobacz więcej

28.09.2016

Ergo Store na Bread&Butter 2016 w Berlinie

Na tegorocznych targach Bread&Butter w Berlinie nie mogło zabraknąć firmy Ergo Store. Organizowane przez Zalando targi stały się nie tylko platformą biznesową, ale i wydarzeniem w świecie mody, na którym po prostu trzeba się pojawić.

Aprodukcja wyposazenia sklepowego18
zobacz więcej

26.09.2016

Michael Kors otworzył największy flagowy salon w Europie

Przy londyńskiej Regent Street możemy odwiedzić imponujący salon handlowy naszego klienta, marki Michael Kors. Liczący aż trzy piętra sklep to największy flagship store Korsa w Europie.

Aprodukcja wyposazenia sklepowego23
zobacz więcej

15.09.2016

Jak wykorzystać oznakowanie do dobrej reklamy sklepu

Dobra strategia marketingowa w handlu detalicznym to strategia, która zna wartość uwagi i zainteresowania ze strony klienta. Jedną z metod by tę uwagę zdobyć, jest poprawne oznakowanie przestrzeni handlowej.

Atrends and expertise
zobacz więcej

09.09.2016

Ergo Store na Paris Retail Week 2016

Trendy, szkolenia, innowacje – to kluczowe słowa dla tegorocznej odsłony Paris Retail Week. Firmy Ergo Store nie może zabraknąć na paryskich targach poświęconych handlowi detalicznemu.

Awystawy sklepowe
zobacz więcej

06.09.2016

Dlaczego warto postawić na doświadczonego shopfittera

W czasach, gdy konkurencja jest coraz bardziej kreatywna, jedną z metod osiągnięcia sukcesu jest inwestycja w wyposażenie sklepu i współpraca z zaufanym shopfitterem.

Awystawy sklepowe
zobacz więcej

01.09.2016

Visual merchandising a marka – wskazówki, które przyciągną uwagę klienta

Aranżacja przestrzeni handlowej ma kluczowy wpływ na to, jak klienci postrzegają markę. Salon handlowy może wiele zyskać korzystając z wiedzy, jaką niesie visual merchandising. Podpowiadamy, na co warto zwrócić szczególną uwagę projektując wnętrze sklepu.

Awystawy sklepowe122
zobacz więcej

23.08.2016

Strefa kas – element wyposażenia sklepu o kluczowym znaczeniu

Dobre wyposażenie salonu sprzedaży nie może obejść się bez odpowiednio zaprojektowanej lady i kasy sklepowej.

Awystawy sklepowe11223
zobacz więcej

11.08.2016

Sklepowe wpadki. Pięć błędów shopfittingu, których lepiej unikać

Zbyt często firmy z sektora retail koncentrują się wyłącznie na jakości oferowanych produktów. Niepoświęcanie należytej uwagi ich ekspozycji ma jednak bezpośrednie przełożenie na wyniki sprzedaży. Jakich pomyłek warto unikać planując wyposażenie sklepu?

Awystawy sklepowe31
zobacz więcej

05.08.2016

Dobry shopfitting, czyli czego nie powinno zabraknąć w sklepie stacjonarnym

Zaprojektowanie i wyposażenie sklepu to niełatwe zadanie. Są jednak pewne elementy, bez których żaden dobrze zaplanowany salon handlowy nie może się obejść.

Awystawy sklepowe45
zobacz więcej

04.08.2016

Sklep jak terminal. Nietypowa aranżacja salonu The Clearport

Estetyka portu lotniczego i odzieżowe kolekcje podzielone na terminale, ale bez typowego dla podniebnych podróży stresu – taką niecodzienną aranżację sklepu zaproponowali twórcy konceptu The Clearport.

Awystawy sklepowe34
zobacz więcej

22.07.2016

Shopfitting i jego wpływ na markę

Wpływ producenta sklepowych wnętrz na odbiór produktów to wciąż niewystarczająco doceniany aspekt współpracy na linii marka – shopfitter.

ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
30-720 Kraków