wyszukaj po tagach
05.10.2016
Z dumą informujemy, że firma Ergo Store wyprodukowała dwa salony odzieżowe dla legendarnej marki LEE. Jeden z nich to debiut Ergo Store w krajach północnej Europy.
28.09.2016
Na tegorocznych targach Bread&Butter w Berlinie nie mogło zabraknąć firmy Ergo Store. Organizowane przez Zalando targi stały się nie tylko platformą biznesową, ale i wydarzeniem w świecie mody, na którym po prostu trzeba się pojawić.
26.09.2016
Przy londyńskiej Regent Street możemy odwiedzić imponujący salon handlowy naszego klienta, marki Michael Kors. Liczący aż trzy piętra sklep to największy flagship store Korsa w Europie.
15.09.2016
Dobra strategia marketingowa w handlu detalicznym to strategia, która zna wartość uwagi i zainteresowania ze strony klienta. Jedną z metod by tę uwagę zdobyć, jest poprawne oznakowanie przestrzeni handlowej.
09.09.2016
Trendy, szkolenia, innowacje – to kluczowe słowa dla tegorocznej odsłony Paris Retail Week. Firmy Ergo Store nie może zabraknąć na paryskich targach poświęconych handlowi detalicznemu.
06.09.2016
W czasach, gdy konkurencja jest coraz bardziej kreatywna, jedną z metod osiągnięcia sukcesu jest inwestycja w wyposażenie sklepu i współpraca z zaufanym shopfitterem.
01.09.2016
Aranżacja przestrzeni handlowej ma kluczowy wpływ na to, jak klienci postrzegają markę. Salon handlowy może wiele zyskać korzystając z wiedzy, jaką niesie visual merchandising. Podpowiadamy, na co warto zwrócić szczególną uwagę projektując wnętrze sklepu.
23.08.2016
Dobre wyposażenie salonu sprzedaży nie może obejść się bez odpowiednio zaprojektowanej lady i kasy sklepowej.
11.08.2016
Zbyt często firmy z sektora retail koncentrują się wyłącznie na jakości oferowanych produktów. Niepoświęcanie należytej uwagi ich ekspozycji ma jednak bezpośrednie przełożenie na wyniki sprzedaży. Jakich pomyłek warto unikać planując wyposażenie sklepu?
05.08.2016
Zaprojektowanie i wyposażenie sklepu to niełatwe zadanie. Są jednak pewne elementy, bez których żaden dobrze zaplanowany salon handlowy nie może się obejść.
04.08.2016
Estetyka portu lotniczego i odzieżowe kolekcje podzielone na terminale, ale bez typowego dla podniebnych podróży stresu – taką niecodzienną aranżację sklepu zaproponowali twórcy konceptu The Clearport.