wyszukaj po tagach
08.07.2016
Zelenopark to kolejne centrum handlowe, w którym odnajdziemy salony marek grupy LPP przygotowane przez firmę Ergo Store.
06.07.2016
Śmielsze podejście do konceptów sklepowych salonów sprawia, że przestrzenie handlowe coraz częściej traktuje się dziś nie tylko jako miejsce transakcji, ale i wymiany doświadczeń, a nawet zdobywania wiedzy. Rozwój nowych technologii ma na to niebagatelny wpływ.
30.06.2016
Połączenie bogactwa cyberświata i doświadczenia, jakie niesie za sobą historia handlu w sklepach stacjonarnych to kluczowe elementy trendu, który kryje się za słowem phygital. Odważne wykorzystanie techniki w showroomie może skutecznie przemienić wizytę w sklepie w unikalne doświadczenie.
23.06.2016
Analitycy z SafeRock zidentyfikowali trzy tzw. megatrendy, które odegrają istotną rolę dla handlu w najbliższym czasie. Warto przyjrzeć im się bliżej.
09.06.2016
- Idea była jasna od początku: biuro Ergo Store miało być miejscem przyjaznym do pracy i komfortowym. Wyznaczyliśmy też tzw. strefy relaksu i obowiązkowe miejsce do segregacji odpadów – wyjaśnia architekt Agnieszka Naumczyk.
08.06.2016
Od 20 maja klienci Galerii Morena w Gdańsku mogą oglądać salon flagowej marki grupy LPP w nowej odsłonie.
02.06.2016
„Bio”, „Eko” i „organic” to coraz modniejsze słowa, także w branży retail. Co jednak oznaczają w praktyce?
19.05.2016
Zwrot ku nowoczesnemu, lekkiemu designowi i wprowadzanie innowacji technologicznych to zauważalny trend w branży retail, który także w Polsce przybiera na sile.
12.05.2016
Twórcy sklepowych konceptów lubią odwoływać się do naszego wzroku i słuchu. Branża retail sięga dziś jednak coraz częściej po nietypowe rozwiązania, które mogą skutecznie wciągnąć klienta.
04.05.2016
Sklepy poświęcone produktom jednej marki dają nie tylko możliwość ekspozycji całego asortymentu producenta w jednym miejscu. To możliwość doświadczenia marki w sposób, który multibrandowe sklepy oferują w ograniczonym wymiarze
26.04.2016
Essen to kolejne niemieckie miasto, w którym Ergo Store miało przyjemność pracować. Dla naszego klienta, grupy LPP wykonaliśmy nowy salon Reserved. Polską markę znajdziemy w ścisłym centrum miasta.