wyszukaj po tagach
06.09.2016
W czasach, gdy konkurencja jest coraz bardziej kreatywna, jedną z metod osiągnięcia sukcesu jest inwestycja w wyposażenie sklepu i współpraca z zaufanym shopfitterem.
01.09.2016
Aranżacja przestrzeni handlowej ma kluczowy wpływ na to, jak klienci postrzegają markę. Salon handlowy może wiele zyskać korzystając z wiedzy, jaką niesie visual merchandising. Podpowiadamy, na co warto zwrócić szczególną uwagę projektując wnętrze sklepu.
23.08.2016
Dobre wyposażenie salonu sprzedaży nie może obejść się bez odpowiednio zaprojektowanej lady i kasy sklepowej.
11.08.2016
Zbyt często firmy z sektora retail koncentrują się wyłącznie na jakości oferowanych produktów. Niepoświęcanie należytej uwagi ich ekspozycji ma jednak bezpośrednie przełożenie na wyniki sprzedaży. Jakich pomyłek warto unikać planując wyposażenie sklepu?
05.08.2016
Zaprojektowanie i wyposażenie sklepu to niełatwe zadanie. Są jednak pewne elementy, bez których żaden dobrze zaplanowany salon handlowy nie może się obejść.
04.08.2016
Estetyka portu lotniczego i odzieżowe kolekcje podzielone na terminale, ale bez typowego dla podniebnych podróży stresu – taką niecodzienną aranżację sklepu zaproponowali twórcy konceptu The Clearport.
22.07.2016
Wpływ producenta sklepowych wnętrz na odbiór produktów to wciąż niewystarczająco doceniany aspekt współpracy na linii marka – shopfitter.
08.07.2016
Zelenopark to kolejne centrum handlowe, w którym odnajdziemy salony marek grupy LPP przygotowane przez firmę Ergo Store.
06.07.2016
Śmielsze podejście do konceptów sklepowych salonów sprawia, że przestrzenie handlowe coraz częściej traktuje się dziś nie tylko jako miejsce transakcji, ale i wymiany doświadczeń, a nawet zdobywania wiedzy. Rozwój nowych technologii ma na to niebagatelny wpływ.
30.06.2016
Połączenie bogactwa cyberświata i doświadczenia, jakie niesie za sobą historia handlu w sklepach stacjonarnych to kluczowe elementy trendu, który kryje się za słowem phygital. Odważne wykorzystanie techniki w showroomie może skutecznie przemienić wizytę w sklepie w unikalne doświadczenie.
23.06.2016
Analitycy z SafeRock zidentyfikowali trzy tzw. megatrendy, które odegrają istotną rolę dla handlu w najbliższym czasie. Warto przyjrzeć im się bliżej.
09.06.2016
- Idea była jasna od początku: biuro Ergo Store miało być miejscem przyjaznym do pracy i komfortowym. Wyznaczyliśmy też tzw. strefy relaksu i obowiązkowe miejsce do segregacji odpadów – wyjaśnia architekt Agnieszka Naumczyk.